Telegram / Whatsapp 019 -7907970. No calls.

Thursday, 6 February 2014

SHAKLEE BANTU ANDA UNTUK KURANGKAN KOS RAWATAN HOSPITAL!

Salam..

Anda semua tahu tak berapa kos rawatan di hospital bagi penyakit-penyakit kronik??
 Nak tahu berapa??

Meh tgk pic dibawah...



 Haa nie antara penyakit-penyakit kronik dan kos anggaran perubatan di hospital.. Anda rasa mampu tak untuk membayar kos rawatan nie jika terjadi kepada ahli keluarga anda??

 Kata orang MENCEGAH LEBIH BAIK DARI MENGUBATI.. 

Soo bagaimana untuk kite mencegah dari dijangkiti penyakit?? 
  • Amalkan pemakanan yang sihat ~ Zaman sekarang semua benda ingin cepat.. sampai makanan pon nak cepat.. so apa yang terjadi?? bila lapar, Call Pizza Hut, Call Mc Donald dan bermacam2 lagi fast food.. Banyak keburukan fast food untuk tubuh badan untuk jangka masa yang panjang jika tidak berubah kepada pemakanan yang sihat..
  • Amalkan gaya hidup sihat ~ Selain pemakanan, senaman juga penting.. untuk kekalkan stamina, untuk kecergasan tubuh badan, untuk membakar lemak, untuk sihat lah pokoknya.. Sehari 30minit sahaja yang diperlukan untuk bersenam.. Berjoging, bersukan, bercucuk tanam juga merupaka salah satu senaman ringanyang baik untuk tubuh badan..
  • Minum sekurang-kurangnya 8 gelas air sehari untuk menyah toksin dari badan
  • Amalkan supplment kesihatan ~ Pemakanan dan Gaya hidup yang sihat akan bertambah lengkap dengan pengambilan supplement tambahan untuk tubuh badan.. Apa yang kita makan belum tentu dapan mencukupi nutrien yang diperlukan tubuh.. Nah, ini fungsnye supplement tambahan tersebut yang merangkumi kesihatan menyeluruh..
  • Jauhi rokok ~ Pemusnah dalam senyap.. sangat tidak elok untuk kesihatan..bahan-bahan yang terkandung didalam sebatang rokok mampu memusnah berjuta2 sel baik yaang ada dalam badan.. Selain itu, banyak gejala2 penyakit yang berisiko akibat daripada rokok contohnya Kanser.
Oleh itu, mulakan hari anda dengan rangkaian supplement Shaklee yang terbaik untuk kesihatan anda..
Pelbagai Set-Set kesihatan yang boleh anda pilih..
Badan yang sihat mampu untuk mengelakkan dari membayar rawatan hospital yang mahal.. 
Ingin dapatkan Set-set kesihatan dari rangkaian Supplement Shaklee??
Hubungi Sya, 

Pn. Sya
PM FB :Aisya Imaan di Facebook
SMS / Whatsapp : 019-7907970 / 010-278 3044 
BB Pin : 288F2692 or 73FEC63A
WeChat ID : aisyaimaan or FelaNeesya
Fanpage FB : Vitalicious 
Share:

Wednesday, 5 February 2014

SET PANTANG SHAKLEE PILIHAN LEUNIEY NATASYA (WIFE APEX GK KLATE)

Salam..

Minggu nie minggu testimoni selebriti dengan Shaklee agaknyee kot.. hehe..
Almaklumlah Shaklee dah terkenal seantero dunia..
So semestinya Shaklee menjadi pilihan ramai orang2 ternama untuk kesihatan mereka..
Duit bukan masalah yang penting kesihatan tiptop..

So hari nie nak share pasal wife kesayangan Khairul Fahmi Che Mat atau lebih dikenali sebagi Apex.. Menyandang tugas yang berat sebagai penjaga gawang pasukan Kelantan dan pasukan Kebangsaan.. 


Disebalik kejayaan beliau hadirnye seorang wanita bergelar isteri yang cantik menawan dan kini kehadiran permata hati yang sangaat comel!!

Alhamdulillah wife Apex, Leuniey Natasya telah selamat melahirkan seorang bayi perempuan yang diberi nama Kayla Elayna.. comel puth gebu cantik persis ibunyee....

Nak tau apa yang Mummy Kayla nie consume dalam pantang??

Jom tgk...


Seee.. apa yang Mummy Kayla nie consume??

3 in 1

SET PANTANG
SET KURUS 
SET MENYUSU

Bunyi macam banyak kan tapi cara makan ikut aturan masa yang ditetapkan.. bukan makan semua sekali dalam satu masa..

Hasilnya,,

Mummy kurus slim macam anak dara balik, kulit pon bertambah cantik, susu pon meriah untuk baby Kayla dan sentiasa bertenaga ajee.. Muka pon x pucat.. merah2 macam bukan dalam pantang..

Yess!! Itu lah kelebihan Supplement Shaklee.. Sentiasa BERKESAN, SELAMAT, HALAL dan SEMULAJADI..

Ingin dapatkan SET PANTANG, SET KURUS dan SET MENYUSU SHAKLEE dengan harga yang istimewa??


Hubungi Sya, 

Pn. Sya
PM FB :Aisya Imaan di Facebook
SMS / Whatsapp : 019-7907970 / 010-278 3044 
BB Pin : 288F2692 or 73FEC63A
WeChat ID : aisyaimaan or FelaNeesya
Fanpage FB : Vitalicious 
Share:

Tuesday, 4 February 2014

SET KULIT SHAKLEE : RAHSIA DATO' SITI CANTIK MENAWAN!

Salam..

Hye sumee.. Hari nie nak share pasal penyanyi no.1 negara.. Tak lain x bukan, Dato Siti Nurhaliza Tarudin..

Mesti ramai yang minat dengan Dato' Siti kan?? Sya pon minat jugak.. Sebabnye suara die best... Hehe.. 1 lagi sebab muke die caaaaaaaantik sgt.. Betul x?? Sure ramai yang admire bile tgk wajah penyanyi kesayangan ramai nie kan??

Bile dah jadi IKON untuk rakyat Malaysia, semestinya apa saja berkaitan dengan Dato' Siti mesti ramai nak tau mesti ramai nak follow.. Betul kan??

Ok, hari nie nak sharing pasal KECANTIKAN WAJAH DATO' SITI..

Ramai yang tertanya rahsia wajah putih gebu bersih menawan Dato' Siti nie kan??

Haaaa meh nak bongkar rahsia cantik Dato' Siti..


Haaa... dah tau kan?? Walaupun Dato' Siti tak ade mention product apa yang Dato' Siti amalkan tetapi konsepnya tetap sama.. Inginkan kulit yang cantik tak perlu beribu ringgit untuk suntukan botox dan vit c yang belum tentu kesannya baik untuk kesihatan kita.. Tetapi jika amalkan penjagaan dalaman Insyaallaah hasil luarannya akan teserlah...

Shaklee juga ada menawarkan rangkaian Set Kulit seperti yang Dato' Siti amalkan..

Ingin dapatkan SET KULIT SHAKLEE dengan harga yang istimewa??

Hubungi Sya, 

Pn. Sya
PM FB :Aisya Imaan di Facebook
SMS / Whatsapp : 019-7907970 / 010-278 3044 
BB Pin : 288F2692 or 73FEC63A
WeChat ID : aisyaimaan or FelaNeesya
Fanpage FB : Vitalicious 
Share:

Monday, 3 February 2014

VITA LEA SHAKLEE PILIHAN TUN DR. MAHATHIR MOHAMMAD!

Salam..

Siapa tak mengenali beliau??
1 DUNIA mengenali beliau..
Kerana idealogi yang bernas..
Kerana kepimpinan yang terbaik..
Kerana sikap yang patut dicontohi..
Kerana kebijaksanaan merancang pembangunan Malaysia..
Kerana kesungguhan kejayaan yang dikecapi dalam membawa Malysia di mata dunia..

Kerana beliau adalah Tun Dr Mahathir Mohammad, Perdana Menteri Malaysia yang ke -4 dan telah memerintah Malaysia selama 22 tahun dan merupakan Perdana Menteri yang paling lama memerintah di Malaysia.. Beliau merupakan insan yang bertanggungjawab menjadikan Malaysia sebuah negara yang berdaya maju di Asia Tenggara sehingga membawa gelaran Harimau Ekonomi Asia..

Fuh!! Hebat memang hebat.. Beliau merupakan tokoh yang Sya admire.. disaat Malaysia mengalami kegawatan ekonomi yang teruk sekitar tahun 1997-1998, beliau lah orangnye yang merancang dasar2 dan strategi2 untuk keluar dari kepompong kegawatan..

Nak tau kenapa Sya suka bercerita pasal beliau?? Sebabnyaa....


Kerana belaiu merupakan pengamal tegar MULTIVITAMIN SHAKLEE!!

Setiap hari beliau akan mengambil 1 biji Vita Lea Shaklee.. dan hasilnya??

Beliau masih sihat, kuat, bertenaga dan masih boleh memberikan idea2 yang bernas kepada yang memerlukan..

Untuk jadi hebat seperti beliau, kite TIRU cara Dr.M.. amalkan MULTIVITAMIN SHAKLEE untuk kesihatan yang berpanjangan...

Ingin dapatkan Vita Lea Shaklee dengan harga yang terlajak murah??

Hubungi Sya, 

Pn. Sya
PM FB :Aisya Imaan di Facebook
SMS / Whatsapp : 019-7907970 / 010-278 3044 
BB Pin : 288F2692 or 73FEC63A
WeChat ID : aisyaimaan or FelaNeesya
Fanpage FB : Vitalicious 
Share:

Sunday, 2 February 2014

[SET KEHAMILAN SHAKLEE] : APA KELEBIHAN SUPPLEMENT SHAKLEE UNTUK IBU HAMIL??

Assalamualaikum Warahmatullahiwabarokatuh...

Ambbooii panjangnyee salam pagi nie.. hehe.. Alhamdulillah har nie badan siha cergas.. anak2 pon makin sihat.. Alhamdulillah Syukur...

Hari nie nak share dengan anda semua.. 

KELEBIHAN SET HAMIL SHAKLEE

Bagi yang tgh preggy nie bonus untuk anda.. bagi yang bakal2 hamil (hehe) anda boleh jadikan nie rujukan.. supaya nnt bile dah preggy senang xperlu lagi nak pilih mane set hamil yang lain.. Set Hamil Shaklee lah yang terbaik..

Syok kan preggy?? Sya suke sgt MENGANDUNG! Sebabnya tu lah saatnya kita akan dimanjakan oleh ahli keluarga especially SUAMI.. Betol x? Time preggy la dapat merasai macam-macam pengalaman.. Yang besh yang tak besh..Morning Sickness.. Tapi itulah yang dikatakan PENGALAMAN...

Ok.. Jom tgk dulu ape yang ada dalam SET KEHAMILAN SHAKLEE nie??



Pic datas adalah SET HAMIL LENGKAP.. So apa kelebihannya ye x??

INI LAH KELEBIHAN SET HAMIL SHAKLEE....

  • Kandungan asid folik di dalam B Complex melindungi bayi dari kecacatan saraf tunjang.
  • Asid folik jga menghalang ibu dari risiko kanser dan strok
  • Vita-Lea Shaklee, mengandungi zat besi yang tinggi mengelakkan masalah anemia dan kekurangan sel darah merah.
  • Zat besi juga berperanan untuk memastikan bayi mendapat semua zat dari makanan ibu, jadi ini akan mengurangkan risiko bayi pra matang dan masalah bayi kurang berat badan
  • Vitamin C yang mencukupi akan membantu mengurangkan risiko terkena demam atau selsema, satu biji Vita-C Shaklee bersamaan 71/2 biji buah oren. Banyakkan....
  • Omega Guard Shaklee mengandungi DHA tinggi untuk membantu perkembangan otak bayi
  • Kalsium adalah salah satu mineral yang penting untuk ibu mengandung. Ostematrix adalah kalsium-magnesium yang membantu sistem saraf, otot dan peredaran darah si ibu, juga mengelakkan kekejangan yang sering berlaku pada ibu-ibu hamil
  • Juga membantu pertumbuhan tulang dan gigi yang sihat bagi ibu dan bayi
  • Energizing Soy Protein(ESP) adalah makanan berindek glisemik rendah, jadi dapat memberikan tenaga yang berpanjangan kepada ibu.
  • Juga kandungan protein tulen ESP juga akan menghasilkan sel-sel kulit yang baru, jadi kulit ibu tampak lebih cantik dan kulit anak yang bakal lahir pun akan jadi halus, mulus dan gebu sangat.

 Bagus kan Set Hamil Lengkap Shaklee nie?? Bukan sahaja Ibu yang dapat manfaat.. Anak dalam kandungan pon dapat kebaikannya juga.. 

Ibu-Ibu berminat nak dapatkan Set Hamil Lengkap dengan Harga yang sangat ISTIMEWA sempena Vita Lea jatuh harga sekarang??

Hubungi Sya, 

Pn. Sya
SMS / Whatsapp : 019-7907970 / 010-278 3044 
BB Pin : 288F2692 or 73FEC63A
WeChat ID : aisyaimaan or FelaNeesya
Fanpage FB : Vitalicious 

Share:

Saturday, 1 February 2014

VITA LEA HARGA JATUH GEDEBUK!!

Alhamdulillah Januari berlalu dengan 1001 kenangan.. yang pahit yang manis..
So bulan Februari kite pulun sampai dapat.... Insyaallaaah..

Meh nak inform anda sume.. Bulan Februari nie SALE untuk??


Buy 6 get 1 free!!
Harga RM8x tapi sekarang dah jadi RM7x

Nak lagi harga jatuh?? Boleeeeh...

Nak try Vita Lea Shaklee??

Hubungi Sya, 

Pn. Sya
PM FB :Aisya Imaan di Facebook
SMS / Whatsapp : 019-7907970 / 010-278 3044 
BB Pin : 288F2692 or 73FEC63A
WeChat ID : aisyaimaan or FelaNeesya
Fanpage FB : Vitalicious 
Share:

Thursday, 30 January 2014

ESP COMBO SEMPENA ANNIVERSARY & CNY!


Happy Anniversary to me and hubby 4th Anniversary!! 
Alhamdulillah.. Syukur.. 
4 tahun dah usia perkahwinan kami dan masih panjang perjalanan hidup kami dan anak2.. Semoga Allah SWT mempermudahkan segalanya.. Amin..

Ok lah sebabkan mood tengah happy.. Nak bagitau semuaa cust yang nak wat Anniversary and CNY sale!!!

Ok jom tgk dulu ape yang besh...


Haaaa... ESP COMBO!! Memang ohsem!!
Yang besnyee... sempena anniversary nie.. Start 30 Januari until 3 February 2014 dengan setiap pembelian combo diatas.. Anda akan mendapat FREE GIFT + FREE POSTAGE!!
Woooaaaa!! Beshkan.. Untuk pengetahuan semua.. ESP kalau pos, harga postage lebih kurang RM10 tau.. So anda xnak ke?? Jimat kos postage kaaaan!!

Bukan selalu tu dapat peluang macam nie.. Harga compom terlajak murah!!

Apa ESP COMBO nye kan??
Ok meh nak bagitau setiap combonyee..
  • Combo Kulit Cantik
  • Combo Preggy Mommy
  • Combo Badan Sihat
  • Combo Kurus Slim
  • Combo BF Mommy
  • Combo Kesuburan
  • Combo Migraine
  • Combo Berpantang
  • Combo Tiredness
Sooo apa tunggu lagi nie?? Cepat2 order sebelum offer berakhir....
Peluang hanya datang sekali!! Lepas nie belum tentu datang lagi.. hehe
Jom dapatkan Set Combo Shaklee sekarang jugaaa!!!

Hubungi Sya, 

Pn. Sya
PM FB :Aisya Imaan di Facebook
SMS / Whatsapp : 019-7907970 / 010-278 3044 
BB Pin : 288F2692 or 73FEC63A
WeChat ID : aisyaimaan or FelaNeesya
Fanpage FB : Vitalicious 
Share:

Tuesday, 28 January 2014

DAPAT SEMULA BERAT BADAN IDEAL DENGAN SET KURUS SHAKLEE!

Amboi cantiknye Kak Yani sekarang.. Slim betul.. Xde dah sparepart berlipat  kat perot tuu..

 Kak Yani hanya consume Set Kurus Budget Shaklee sahaja... Konsisten makan dan dalam tempoh lebih kurang setahun beliau dapat balk figure anak dara dulu....

Syok kan.. Murah pon murah.. Jimat pulak tu sebabnya Lecithin mengandungi 180biji dan Alfalfa terdapat dalam dua saiz.. Besar 700biji dan kecik 330biji..Kedua2 nie boleh bertahan sehinggan sebulan lebih hingga 2 bulan..

Kalau anda pon menginginkan berat badan kembali seperti zaman anak dara dulu.. Meh try Set Kurus samada yang budget ataupun fullset.. Saya akan consult anda dengan supplement yang terbaik dari Shaklee..

 Sempena Alfalfa tengan ON SALE bulan nie.. Tinggal beberapa hari sebelum promo tamat jom rembat sebelum terlambat..

Jom dapatkan Set Kurus Shaklee sekarang jugaaa!!!

Hubungi Sya, 

Pn. Sya
SMS / Whatsapp : 019-7907970 / 010-278 3044 
BB Pin : 288F2692 or 73FEC63A
WeChat ID : aisyaimaan or FelaNeesya
Fanpage FB : Vitalicious 
Share:

Monday, 27 January 2014

BELUM PUN HABIS SEBOTOL LECITHIN DAN HERB-LAX TAPI DAH TURUN 5KG!

Haa terujakan dengar?? Belum habis sebotol tapi hasilnya 5kg dah lost.. Impressive!!

Ye, percayalah yang Lecithin dan Herb-Lax Shaklee dapat membantu anda menurunkan berat badan seperti yang anda impikan..

Jon layan testimoni nie..


Best kan?? Apa yang best lagi dengan Set Kurus Shaklee nie??

Selain dapat menguruskan badan, supplement Set Kurus Shaklee tidak hanya tertumpu untuk menguruskan badan semata tetapi khasiat yang terkandung dalam Lecithin dan Herb-Lax ini termasuk lah :-

LECITHIN
  1. Lecithin bertindak sebagai pelarut utk kolestrol,triglycerides dan lemak2 yg lain.Sebab tu ia membantu mencegah penyakit2 seperti high blood pressure,stroke,heart disease, arteri yg mengeras … Malah sesetengah pakar mengesyorkan pengambilan up to 6000-7000mg sehari jika berhadapan dgn masalah kesihatan yg sebegini
  2. Kenapa org yang nak kurus suke lecitin?Sebab ia bertindak mengemulsikan lemak (ayat simplenye..ianya memecahkan lemak)..Tahukah anda..Lecitin mampu membakar lemak lebih cepat jika disertakan dengan senaman yang bersesuaian… Pengambilan Lecitin 4000mg sehari pasti membuahkan hasil yang diidamkan.
  3. Lecithin memainkan peranan utama dalam penyerapan zat2 penting dari saluran darah ke dalam sel2 bdn..Tanpa lecitin yg mencukupi..membran sel akan mengeras dan seterusnya menyukarkan proses penyerapan….Banyak faktor seperti bahan2 kimia daripersekitaran yg tercemar,bahan2 metal,dadah,food additives, pesticides, etc.. semuanya menyebabkan membran sel mengeras yang mana pastinya menyukarkan proses penyerapan zat2…jadi dgn cara menambahkan pengambilan Lecitin ,pasti ianya keputusan yg bijak.,
  4. Lecithin membantu mengurangkan atau mencegah penyakit berkaitan hati.
  5. Lecitin merupakan sebahagian dari unsur yang mengelilingi fiber saraf.Tanpanya,fungsi saraf ni kurang efisien. Sebab tu mereka2 yang menderita akibat multiple sclerosis, fibromyalgia, tekanan, PMS, dapat merasakan kesan yang positif apabila mengambil lecitin
  6. Lecitin membantu sistem imunisasi dengan membalut sel darah merah kita dan seterusnya memberi perlindungan dari serangan virus, kuman dan bakteria.Disamping itu, struktur lecithin itu sendiri melindungi sel dari teroksida
  7. Lecithin juga dikenali sebagai makanan otak dan saraf.Ia membantu sel otak berkembang,penting dalam transmisi saraf impuls dalam otak dan memainkan peranan dalam neuro transmitter(berkaitan short term memory) . Lecitin dipercayai mampu mengurangkan atau mencegah senility (nyanyuk) atau Alzheimer’s disease. Malah sesetengah pakar menyarankan pengambilan 7000mg sehari utk memulihkan sistem ingatan…
  8. Lecithin juga dikatakan sumber hormon neurotransmitter dimana ia menggalakkan proses tidur.Kekurangan hormon ini dikatakan punca insomnia..
  9. Lecitin adalah asid lemak perlu yang penting dalam penjagaan paru2 kerana kebolehannya mencairkan mukus dan mencegah iritasi .Dan sebab itulah ianya berguna bagi2 mereka2 yg ada alergi,hay fever,asma,bronkitis dan emphysema
  10. Lecithin bertindak sebagai pelincir bagi joint(sendi2) dan membantu dalam penjagaan tisu buah pinggang as well as the sistem penghadaman.
  11. Lecithin adalah zat utk kecantikan.. ianya perlu dalam menghasilkan rambut yg sihat..cantik berkilat,kulit yang lembut gebu dan juga dalam mencegah eczema.
  12. Lecithin diperlukan dalam penghasilan pelbagai hormon seperti epinephrine, .Sebab tu ianya amat berguna dalam mengurangkan atau mencegah PMS dan gejala2 menopause.
  13. Lecithin, bersama unsur2lain digunakan utk membuat BILE.. Bile ni fungsinya plak mencairkan lemak. Pengemulsian ini memudahkan penyerapan zat2 seperti vitamin A,D,E dan K ke dlm badan (credit to PM Cery) 
Haa tu baru khasiat LECITHIN yee... Herb-Lax dalam next entry yee...

Jom dapatkan Set Kurus Shaklee sekarang jugaaa!!!

Hubungi Sya, 

Pn. Sya
SMS / Whatsapp : 019-7907970
WeChat ID : FelaNeesya
Fanpage FB : Vitalicious 
 
Share:

5 BULAN HILANG 25KG HANYA DENGAN SET KURUS SHAKLEE!

Macam best je dengar kan.. Memang besh kalu uols rase nak kurus tapi tak tahu apa product yang sesuai so jom beralih kepada supplement Shaklee yang SELAMAT HALAL SEMULAJADI dan yang paling penting BERKESAN...

Uols nak tgk testimoni cust yang hilang 25kg dalam masa 5 bulan nie?? Meh nak tayang....


Haa amacam?? Percaya tak yang Set Kurus Shaklee dapat menjadikan ulos slim dan cun seperti anak dara okeh! Sampaikan orang pon compius anak dara ke mak dara nie? eheheh..

Kata empunye badan " Diet kene makan nasi dan lauk sedap2..." Hehehe.. Tapi ada cara bagaimana nak kurus walaupun dan makan sedap2 kan..

Macam mana... Meh nak tayang SET KURUS SHAKLEE yang super hot nie..


Terdapat 3 cara untuk dapatkan hasil dalam temppoh 6 bulan maksimumnya..

BAKAR LEMAK ~ Bakar lemak2 degil
BUANG TOKSIN ~ Singkirkan lelemaks dan toksin dari badan melalui proses pembuangan najis
BINA OTOT ~ untuk memastikan otot2 tidak menggeleber apabila badan telahpon kurus

Jika uols ikut langkah2 yang diberi secara ekslusif dari Sya conform hasilnye pasti d'bomb!!

 Sooo apa tunggu lagi?? Jom dapatkan Set Kurus Shaklee dengan harga yang terlajak murah!!


Hubungi Sya, 

Pn. Sya
SMS / Whatsapp : 019-7907970 / 010-278 3044 
BB Pin : 288F2692 or 73FEC63A
WeChat ID : aisyaimaan or FelaNeesya
Fanpage FB : Vitalicious 
Share: