Telegram / Whatsapp 019 -7907970. No calls.

Monday 6 May 2013

TESTIMONI SET 3M : " "Maybe untuk bf mom yang len its normal for per session but for me cukup membanggakan coz I'm d'type yang KILANG SUSU X BAPE NAK MERIAH "

Yess!! Itulah perkataan yang keluar dari mulut bila tgk hasil tuaian cust selepas consume SET 3M xsampai seminggu!!!

UNBELIEVABLE!!





Kata beliau lagi, "Maybe untuk bf mom yang len its normal for per session but for me cukup membanggakan coz I'm d'type yang KILANG SUSU X BAPE NAK MERIAH"





But, after consume xsampai seminggu KILANG DAH JADI MERIAAAAAH!!! Yeeeaaaahhhh!!! Proud of u dear!! Alhamdulillah syukur sangat2 pada ALLAH SWT sbb atleast sya dapat membantu kaum2 Ibu diluar sana yang mempunyai masalah kekurangan susu atau buntu xtau macam mana cara nak produce more milk..

Antara keluhan2 yang slalu sya dengar dari mulut Ibu2 yang menyusukan baby :-

  • "Baby xnak direct feed sbb susu xbanyak keluar...sedihnya :( "
  • "Baby keluar je perot terus nak bfeed baby tp setitik pon susu xkeluar!! last2 since dalam ward lg baby dah diberi susu FM..."
  • "3bulan je dapat susu kan baby sbb susu dah kering..."
Dan banyak lagi keluhan2 yang seringkali Sya dengar dari Ibu diluar sana.... So anda anda dan anda yang bakal, sedang dan akan menyusukan baby nak ke jadi macam tu?? Kalau xnak, ambil tindakan yang bijak untuk persiapkan diri untuk BREASTFEED baby anda tanpa anda keluhan atau masalah dikemudian hari... Apa yang perlu anda buat?? 


Bagi Ibu yang sedang hamil, persiapkan diri anda dengan ambil ESP setiap hari... Apa Kebaikkannya ambil ESP time preggy nie?? Terlalu banyak kebaikkannya untuk dirungkaikan..hehe..Tp apa yang Sya leh bagtau, minum ESP diawal kehamilan dapat membantu para Ibu untuk memproducekan susu seawal mungkin... so tak akan ada masalah ketiadaan susu (melainkan kalu ALLAH dah kata sebaliknya kan...itu bkn tugas kita nak pertikaikan...yang penting kita usaha dengan niat untuk ALLAH dan untuk anak kita nanti...)


Bagi Ibu yang sedang menyusukan pula, kebaikkan ambil ESP semasa menyusukan MENGAKIBATKAN susu yang dihasilkan oleh tubuh Ibu yang minum ESP akan more berkualiti.. Mkasud berkualiti disini, susu akan jadi lebih pekat dan lebih enak + berlemak...Baby yang minum susu kita pon akan jadi cepat kenyang dan tido dengan lenaaaaa....Bila anak tido lenaa, kita pon dapat rehatkan badan dengan lebih lamaaaa....btol x?? Heheheh


So apa lagi?? Dapatkan ESP anda dan SET 3M untuk kebaikan kemudian hari...
 
Kesihatan Ibu yang baik dapat melahirkan anak yang sihat dan cerdas!!
 
Hubungi Sya,

Puan Nisya
SMS/Whatsapp 010-278 3044
BBM Pin 288F2692
E-mail :
aisyaimaan87@gmail.com
 
COD bagi kawasan Seremban, Senawang, Ampangan, Paroi dan kawasan sekitar
 
Share:

0 comments:

Post a Comment