Telegram / Whatsapp 019 -7907970. No calls.

Wednesday 13 March 2013

TESTIMONI ESP SHAKLEE : " Alhamdulillah Susu Pekat & Sentiasa Ada "

Alhamdulillah, syukur sangat bile customer memberi feedback yang sangat best..

Seronoknya rase hati bile kita dapat membantu kawan2, stranger berkaitan masalah kesihatan.. Saya bukan doctor dan saya pon xde pengalaman dalam bidang medical..

Apa yang membuatkan saya yakin untuk berkongsi apa yang saya makan sebabnya saya sendiri dah alami hasil dan kesan selepas makan vitamin dari Shaklee..

Hasil yang macam mana?? mesti semua nak tau kan??
Seperti yang semua sedia maklum, saya sedang preggy anak ke-2 dan untuk pengetahuan semua, saya xambil langsung ubat yang dibekalkan oleh Klinik Kesihatan
Kenapa?? Sebabnya saya yakin dengan vit dan suuplement dari Shaklee.. 

Apa yang saya amalkan ketika saya hamil?? Apa yang diberi oleh KK kepada setiap ibu2 yang preggy itu juga lah yang saya ambil dengan Shaklee..

ESP + OSTE + OMEGA + B CO + VITALEA...

Semua itu mmg sgt diperlukan oleh Ibu mengandung..

Hari nie sya nak share pasal ESP..

Apa itu ESP??

~ Ia adalah protein soya yang berkuliti tinggi.
~ Didatangkan dalam canister dan berbentuk serbuk.
~ ESP boleh dibancuh dengan minuman kegemaran seperti milo, horlick, susu atau buah yang dikisar bersama.
~ ESP baik dibancuh dengan air sejuk atau suam demi memelihara protein supaya tidak termusnah pada suhu tinggi.

Seperti semua sedia maklum, setiap hari tubuh kita memerlukan PROTEIN untuk membekalkan tenaga setiap hari...laagi2 preggy mommy like me :)
Lagi memerlukan tenaga tambahan untuk menjalankan aktiviti harian..

Hari ni Sya nak share testi dari cust yang baru consume ESP seminggu selepas mengadu susunye semakin merudum..... 




Dalam tempoh seminggu customer Sya nie minum ESP dah boleh lihat hasil yang sangat memberangsangkan...
 
Masih ragu2 untuk mencuba? Tak perlu risau... Minum ESP tidak akan mendatangkan apa2 kesan sampingan kepada kesihatan...
 
Jadi apa tunggu lagi...
 
Hubungi Sya,
 
Puan Nisya
SMS/Whatsapp 010-278 3044
BBM Pin 288F2692

COD bagi kawasan Seremban, Senawang, Ampangan, Paroi dan kawasan sekitar


Share:

0 comments:

Post a Comment