Telegram / Whatsapp 019 -7907970. No calls.

Tuesday 9 April 2013

TESTIMONI SET HAMIL : "Hanya 2 Kali Push, Doc Puji Kulit Baby Sgt Halus Dan Mulus! Luka Perinium Sangat Minimal Dan Proses Jahitan Sangat Mudah!!"

Assalamualaikum WBT to all readers.... Aduuhhh seminggu xupdate pape dalam blog... Sorry ye :)

Bukan tak ada cerita nak share.. Sya ade banyak cerita nak share pada semua readers... Kekangan masa tu kekadang membataskan diri ini nak mengupdate :) 

Ok la.. Seperti yang semua sedia maklum, Sya preggy anak ke-2.. Usia kandungan ketika ini berusia 18weeks.. Ape yang watkan sya xsaba sepanjang preggy kali nie ye?? Alhamdulillah saat yang memeritkan dah berlalu.. Kemabukkan Keterlampau dah xde lg..Just fenin2 lalat je la but still ok laa..Heheh.... Sepanjang preggy nie jugak, sya amalkan vit/supplement Shaklee dan ternyata keberkesanannya terbukti.. Sepanjang menghadap alahan yang teruk hari tu, sya batuk agak kuat dan terlalu banyak kahak dan membuatkan jadi x selesa.. So ape solution sya untuk hilangkan batuk setelah ubat batuk 2-3jenis mkn pon xjalan (mengikut dos yg dibenarkan utk ibu preggy ye :) ), strepsil pon xjalan... Finally, baru sya realised, since sya preggy sya mmg ade amalkan makan OMEGA GUARD.. but hr tu sya stop makan kejap sbb ape yg ditelan sume keluar balik.. So, one day sya teringat kata2 sifu saya  YATI OMAR yang OMEGA GUARD nie salah satu fungsinya adalah mencairkan kahak.. So sya pon makan balik la OMEGA GUARD... dan yang paling best xsampai seminggu pon makan OMEGA GUARD balik, batuk hilang kahak pon xada!! 

Sya nak share testimoni dari cust yang consume set hamil nie dan beliau merasai sendiri perbezaan ketika melahirkan anak 1st dan 2nd tanpa consume set hamil dan melahirkan anak ke3 dengan consume set hamil!! Inilah yang membuatkan sya xsabar nak merasai jugak perbezaan ketika melahirkan.. Insyaallah proses kelahiran akan jadi mudah dan cepat... Aamin....

Apa yang sya ambil dalam SET HAMIL?? Sya amalkan setiap pagi selepas sarapan ambil sebiji Vita Lea.. Vita Lea merupakan multivitamin yang penting untuk melengkapkan nutrisi badan lagi2 yang sedang preggy... Selepas lunch ambil Bco+Asid folic... Maksud disini, Bcomplex keluaran Shaklee telah ditambah khasiatnya dengan Asid Folic.. Dimana kita semua sedia maklum, bagi ibu2 preggy sgt2 penting pengambilan Asid Folic pada awal kandungan untuk mengelakkan bayi kekurangan nutrisi yang boleh mengakibatkan kecacatan dan sebagainya.. Malam sebelum tido, sya ambil 2biji Ostematrik dan sebiji Omega Guard.. Ostematrik berfungsi untuk mengelakkan sakit2 belakang, sakit2 sendi, kekejangan (cramp) dan dapat mengatasi masalah sembelit.. Sya seorang yang sgt2 susah untuk membuang.. Kadangkala seminggu 2kali aje membuang.. So badan jadi sgt2 sembab dan lesu.. Selepas amalkan Ostematrik, Alhamdulillah masalah penghadaman dah ok.. Setiap hari akan membuang so badan pon xlesu.. Omega Guard Shaklee pula merupakan minyak ikan yang terbaik didunia.. kaya dengan DHA dan EPA.. sgt diperlukan janin dalam tumbesaran dan perkembangan otak..

ESP mmg sya minum.. pagi sebelum sarapan dan malam selepas dinner.. Rase mmg sedap! ade yang kate xminum susu?? ESP nie soya + vanilla.. Bkn susu.. Soya pon xminum?? ssh mcm tu :p ESP nie diperbuat dari soya yang bermutu tinggi dan berkualiti.. penelitian dalam penghasilan ESP sangat2 terjamin.. So xmustahil khasiat ESP nie disebut2 dan dicari2 ye x??



So apa kata u olss baca sendiri testi yang cust nie dah share kan... Kalu rasa teruja, boleh direct tanya sya ye...


Hubungi Sya,


Puan Nisya
SMS/Whatsapp 010-278 3044
BBM Pin 288F2692

COD bagi kawasan Seremban, Senawang, Ampangan, Paroi dan kawasan sekitar

Share:

0 comments:

Post a Comment