Telegram / Whatsapp 019 -7907970. No calls.

Saturday 6 July 2013

Bagaimana Sya Menjana Side Income 4 Angka Dari Rumah ?

Asyik bercerita tentang produk dan testimoni, hari ni Sya nak tukar angin. Sya nak bercerita tentang Sya dan bagaimana Sya menjana side income 4 angka dengan Shaklee.

Sya sering beranggapan yang Sya tak pandai berbusiness. Tapi tulah kata orang tak cuba tak tahu.

Perkenalan Sya dengan Shaklee bermula dengan ESP. Yer, produk pertama yang Sya cuba ialah ESP. Bila dah cuba ESP, memang rasa sangat best. Badan rasa bertenaga, cergas. Kalau tak memang asik nak melepet ajer. Dah lah mabuk (morning sickness) masa tu. Ni masa Sya menaip entri ni Sya sebenarnya sedang menunggu masa nak melahirkan anak kedua Sya. Tak lama lagi Raisya Imaan Tihanee nak dapat adik … Yeayyy.



Lepas minum ESP rasa macam best ajer kan. Sya dapat tahu ramai kawan-kawan Sya jugak ambil Shaklee rupanya. Sumer cakap Shaklee best, Shaklee itu Shaklee ini.
P
ada masa yang sama, akak yang jual ESP kat Sya haritu ada tanya Sya “tanak jadi ahli ker?”
Sya fikir2 boleh lah why not.


Dan pada 22 Januari 2013 – sah Sya bergelar Shaklee Independent Distributor.

Mula2 Sya fikir jugak. Macam mana lah aku nak menjual produk2 Shaklee ni. Tapi rupanya taklah sesusah mana pun. Sya cuma sharing tentang kebaikan produk di Facebook, sharing di blog, whatsapp kawan2. Tiba2 ramai yang PM nak beli. Haaa.. tak susah kan?

Lagi satu kalau anda nak tahu. Bila kita buat business Shaklee ni, kita bukan sorang2. Kita ada online support group yang beroperasi 24 jam sehari. Semua ilmu, tips ada di sana. Kita Cuma cedok dan aplikasikan. Itu sahaja. Takde kelas2 malam yer. Jangan risau. Sya pun memang tak berapa berkenan nak pegi2 kelas malam ni.

5 bulan mencebur diri dalam business Shaklee ni, pada May 2013 yang lalu Sya naik rank sebagai Supervisor. Dan bermulalah era income 4 angka Sya. Dan sejak itu Sya tak pernah menoleh ke belakang lagi.

Dan yang paling best sekali, setiap bulan, income 4 angka Sya terus meningkat. Kenaikan bonus setiap bulan boleh jadi berapa sahaja. 50%, 100% .. sebab semuanya bergantung pada usaha kita. Semakin gigih kita berusaha, semakin besar lah imbuhannya.

Nak tahu apa yang Sya dapat dari business Shaklee ni?

1) Yang pertama sekali, Sya rasa SANGAT SERONOK bila dapat membantu meringankan beban kewangan suami.
2) Kedua, Sya BAHAGIA bila dapat menghulur duit belanja buat mak. Untuk nak raya ni, dapat hadiahkan mak baju raya. Alhamdulillah.
3) Ketiga, Sya rasa Sya banyak berubah ke arah menjadi muslimah yang lebih baik. Hati Sya makin dekat dengan Yang Maha Pencipta, ALLAH SWT.
4) Keyakinan diri Sya semaking meningkat. Dulu Sya sering ragu2 dengan kebolehan Sya. Sekarang tidak lagi. Sya SANGAT YAKIN & PERCAYA dengan kebolehan Sya.
5) Sya kini sudah berhenti kerja dan dapat jaga Imaan sendiri di rumah. Alhamdulillah.

Berapa kos untuk menjadi Shaklee Independent Distributor ?
Pendaftaran hanya RM75 bagi Semenanjung dan RM85 bagi Sabah/Sarawak.

Nak KEAHLIAN PERCUMA?
Beli barang (dengan harga ahli tau .. wowww) sebanyak RM680 dan dapat keahlian percuma bernilai RM75 dan dapat bonus Shaklee terus pada bulan tersebut. Sila hubungi Sya untuk keterangan lanjut tentang yang ini yer <wink wink>


Ingin menyertai Sya dan menjana Side Income 4 angka ?

Hubungi Sya,

Puan Sya
SMS/Whatsapp 010-278 3044 / 019-7907970
BBM Pin : 288F2692
WeChat ID : aisyaimaan
E-mail : khairunnisa.maknor@gmail.com


Share:

0 comments:

Post a Comment