Telegram / Whatsapp 019 -7907970. No calls.

Saturday 4 January 2014

Set Breastfeeding 3M Shaklee PALING TERBAIK

Set Breastfeeding Shaklee merupakan teman baik ibu yang menyusukan. 

Ia bukan sahaja memberikan tenaga kebada ibu malah membantu membanyakkan susu. Siapa yang tak inginkan susu yang melimpah ruah. Siapa yang tak inginkan payudara bengkak sehingga air susu menitis-nitis membasahi baju. Semua tu saya dah pernah alami.  Bukan saya sahaja yang telah merasai kebaikan Breastfeeding Set Shaklee sebagai milk booster, malah ramai ibu diluar sana telah memberikan feedback positif selepas menggunakan set ini. 

Kali ini saya nak terangkan fungsi setiap vitamin yang ada didalam breastfeeding set Shaklee supaya anda faham kepentingan setiap vitamin tersebut. Set 3M terdiri daripada Vitalea, B Complex, Vitamin C, Alfalfa, ESP & Ostematrix.



Vitalea
Ia merupakan multivitamin & multimineral yang membekalkan kesemua mineral yang diperlukan oleh tubuh. Tubuh kita tidak mendapat nutrien yang mencukupi dari diet seharian kita, jadi pengambilan vitalea dapat mengisi kekurangan nutrien yang dihadapi oleh tubuh. Apabila tubuh mempunyai nutrien yang mencukupi, ia akan berfungsi dengan lebih baik & bersedia untuk penghasilan susu yang banyak.. Ia juga merupakan energy booster supaya ibu kekal bertenaga sepanjang hari.

B Complex
B Complex merangsang penghasilan Serotonin iaitu hormon yang membuatkan ibu gembira & tak stres. Untuk menghasilkan susu yang banyak, ibu perlu berada dalam mood gembira & tenang. Tentu anda perasan, kalau kita sedih atau stress susu kita akan merudum.

Vitamin C
Vitamin C berfungsi untuk membina sel baru dalam badan bagi menggantikan sel yang telah mati. Ia juga berfungsi memulihkan sel yang rosak. Apabila sel kita sihat, maka badan akan menghasilkan susu yang banyak. 

Alfalfa
Alfalfa sememangnya milk booster yang terbaik untuk ibu yang menyusukan anak. Bukan itu saja, sebagai bonus alfalfa juga bertindak seperti kacip fatimah. Ia berfungsi merapatkan kembali bahagian bawah yang dah longgar kerana melahirkan. Ia juga membantu mengatasi masalah keputihan. Pendek kata, setiap wanita memang wajib ambil alfalfa. Anda boleh baca khasiat alfalfa di sini.

ESP
ESP membekalkan tenaga kepada ibu supaya kekal bertenaga sepanjang hari. Apabila ibu cergas, badan pun akan menghasilkan banyak susu. Di samping itu, ESP juga merupakan milk booster yang merangsang payudara supaya cepat penuh. Anda boleh baca kebaikan ESP di sini

Ostematrix
Ostematrix kaya dengan kalsium & kita semua tahu bahawa susu terdiri daripada kalsium. Jadi badan kita memerlukan kalsium yang banyak bagi penghasilan susu yang berkualiti. Ostematrix juga penting bagi memastikan ibu mendapat kalsium yang mencukupi bagi mengatasi masalah reput gigi & tulang. Ostematrix juga merupakan milk booster.


TESTIMONI PENGGUNA :















BERMINAT UNTUK MENDAPATKAN SET BREASTFEEDING 3M SHAKLEE ?

Hubungi Sya, 

Pn. Sya
SMS / Whatsapp : 019-7907970 / 010-278 3044 
BB Pin : 288F2692 or 73FEC63A
WeChat ID : aisyaimaan or FelaNeesya
Fanpage FB : Vitalicious 

Share:

0 comments:

Post a Comment