Telegram / Whatsapp 019 -7907970. No calls.

Thursday 15 May 2014

CARA MAKAN SET KURUS SHAKLEE...

Salam

Akhir-akhir ini ramai yang bertanya CARA MAKAN SET KURUS SHAKLEE dengan cara yang betul. Sebabnya lain SID lain cara. Actually terpulang :)

Sya selalunya akan ajar pada customer bergantung pada tugas vitamin tersebut..

Bagi yang baru mula ambil HERB-LAX, untuk 3 hari berturut-turut makan 2 biji sebelum tidur. Pada botol supplement arahan mengatakan ambil 4 biji tapi untuk permulaan 2 biji saja mencukupi. Herb-lax bertujuan untuk mencuci usus untuk tindakan pembuangan/ penyingkiran yang lembut bagi membantu proses semulajadi dalam badan. Hal ini kerana untuk memberi kesan yang efisyen dalam penyerapan vitamin dan mineral oleh tubuh badan.

Selepas 3 hari..

SARAPAN / TEA BREAK
Sebelum sarapan, bancuh segelas ESP/CINCH MIX SHAKE.. Bancuh dengan air suam/sejuk supaya protien tidak akan musnah pada suhu yang tinggi.. Than boleh breakfast macam biasa.. Selalunya tak akan ambil makanan yang berat sebabnya ESP/CINCH bersifat mengenyangkan dan memberi tenaga yang berpanjangan..
Selepas selesai bersarapan ambil 2biji LECITHIN + 1biji OMEGA GUARD.. 2 item ini bertujuan untuk membakar lemak..

LUNCH
Sebelum ambil apa-apa makanan, bancuh segelas ESP/CINCH MIX SHAKE.. So anda tidak akan makan dalam kuantiti yang banyak.. Wajib untuk ambil lunch yee.. Untuk lunch, control pengambilan karbohidrat seperti nasi dan mee.. Saiz pengambilan yang dicadangkan hanya segengam sahaja.. Lebihkan sayur-sayuran dan sup.. Buah seharusnya diambil pada permulaan lunch bukannya selepas makan.. Kerana apa? Kerana apabila kita makan buah sebelum makan tengah hari, perot akan rasa cepat kenyang so kita tak akan makan dengan banyak.. Tambahan lagi, dalam buah juga terdapat gula semulajadi, jika makan secara berlebihan juga tidak elok untuk tubuh badan..
Selepas lunch, ambil 2biji LECITHIN + 3biji ALFALFA.. Alfalfa bertujuan untuk menyingkirkan lemak-lemak /toksin yang tidak diperlukan tubuh badan juga sebagai agen pengangkut lelemak dan tetoksin yang dah dibakar oleh omega dan lecithin..

HI TEA
Boleh makan kuih 2 biji dan minum segelas Green Tea.. Green Tea bagus dalam misi menurunkan berat badan kerana ia menggalakan pembakaran lemak..

DINNER
JANGAN SKIP DINNER, kerana anda sangat2 TIDAK digalakkan untuk tidur dalam keadaan perot kosong.. Jika tidak mahu ambil makanan berat, pastikan anda ambil makanan yang simple seperti roti dan biskut bersama segelas ESP/CINCH.. Jika anda skip dinner, metabolisma badan akan menurun dan akan membuatkan misi untuk mengurangkan berat badan menjadi rumit..
Selepas dinner, ambil 2biji LECITHIN + 3biji ALFALFA..

((SEBELUM TIDUR)) ~ 1biji OMEGA GUARD, minum bersama CINCH ENERGY TEA MIX.. Cinch Tea bertujuan untuk pembakaran lemak semasa anda tidur..

((WEEKEND)) ~ Ambil 3biji HERB-LAX malam sebelum tido.. Konsisten setiap minggu..

ALERT !! 
PASTIKAN WATER INTAKE MENCUKUPI.. SEHARI ANDA PERLU MINUM SEKURANG-KURANGNYA 3 LITER AIR UNTUK PROSES PERKUMUHAN DAN PEMBUANGAN YANG LANCAR.. 1LITER = 25KG.. So, jika anda 75kg, anda perlu minum 3 liter air sehari!!

DISIPLIN/KONSISTEN consume vitamin dan jangan skip.. Kesan keatas cust yang skip dan cust yang konsisten sangat2 berbeza.. Inginkan hasil yang terbaik, anda juga harus buat yang terbaik!!

Berikut ialah senarai harga bagi setiap produk yang disyorkan di atas :
ESP = RM150
Cinch = RM178
Cinch Tea = RM131
OmegaGuard = RM136
Lecithin = RM52.50
Herb-Lax = RM52.50
Alfalfa = RM53.75

Tak wajib ambil semua yer, boleh pilih.

Untuk pembelian online dengan menggunakan kad kredit atau debit, KLIK SINI

atau boleh hubungi saya,


Pn. Sya
SMS / Whatsapp : 019-7907970
WeChat ID : FelaNeesya
Fanpage FB : Vitalicious


Share:

0 comments:

Post a Comment