Telegram / Whatsapp 019 -7907970. No calls.

Friday 6 June 2014

HANYA SEBULAN SAHAJA LUBANG PARUT JERAWAT DAH RATA SELEPAS CONSUME VITAMIN E SHAKLEE

Salam..

Ada tak pengunjung blog ni yang menghadapi masalah kulit berkawah?? Kulit berkawah tu macam mana? Alaaa, kulit muka tak rata, berlubang-lubang akibat kesan dari jerawat batu dan segala tok nenek jerawat.. Ada tak?

MACAM INI...


Mesti ada kan... Tapi apa penyelesaian yang anda ambil untuk pulihkan teksture kulit anda? Atau anda tak kisah kulit anda sebegitu?? Bagi yang tak kisah, sila abaikan entry kali ini.. Tapi bagi yang kisah dan yang nak kan perubahan kulit menjadi semakin flawless, sila baca sehingga habis entry ini yee..

Punca mengapa kulit wajah boleh berlubang adalah kerana..........

JERAWAT adalah punca utama masalah kulit.. Dan yang lebih membuatkan jerawat bertambah teruk adalah DIRI ANDA SENDIRI kerana sering memicit jerawat dengan jari/kuku anda.. Tahukah anda, terdapat berjuta kuman yang terdapat pada kuku dan jari jemari anda... Tangan merupakan salah satu tempat dimana kuman dan bakteria senang untuk merebak.. 

Hanya dengan SENTUHAN sahaja kuman dan bakteria yang terdapat pada tapak tangan dan jari akan merebak ke kulit wajah.. Kalau jenis kulit anda senstif maka akan bertambah teruk lah.. Jika ada jerawat yang tengah mekar kat pipi ke dahi ke, tangan pulak gatai p usik jerawat tu, alamatnyaaaaa..... makin menjadi-jadi lah jerawat tu..

Jari, tangan dan kuku kene SENTIASA BERSIH.. Jika tabiat anda sering memecit jerawat maka hendaklah anda hentikan serta merta.. Jika tidak wajah dan kulit anda akan berlubang seperti pic diatas.. Kulit yang telah rosak teksturenya akan turut rosak dan hasilnya kulit akan berlubang, kemerah-merahan dan berparut...

Apa kata kita baca testimoni akak nie...


Sangat-sangat berbeza keadaan kulit akak nie sebelum dan selepas kan.. Selepas consume Vita E Shaklee, kulit wajah bertambah licin dan sekata...

Terus akak nie nak tambah VITA C PLUSS, B.co dan ESP untuk hasil yang lebih baik..


INGIN DAPATKAN SET SKINCARE SHAKLEE DENGAN HARGA PROMO?



SMS / Whatsapp : 019-7907970 | WeChat ID : FelaNeesya | Fanpage: Vitalicious | 
Email : khairunnisa.maknor@gmail.com
Share:

0 comments:

Post a Comment