Telegram / Whatsapp 019 -7907970. No calls.

Wednesday 6 August 2014

GLA COMPLEX SHAKLEE MEMBANTU DALAM MERAWAT OVARIAN CYST

Salam semua..

Jom kita ketahui apa bagusnya GLA COMPLEX SHAKLEE ini dalam membantu merawat OVARIAN CYST..

Sebelum itu, APA ITU OVARIAN CYST??

Ovarian Cyst adalah nama yang diberikan kepada cyst atau kantung yang berisi lendir/air yang berada di dalam kilang telur ovari. Lendir atau cecair ini boleh jadi seperti air, pekat likat dan ada diantaranya yang mengandungi tisu-tisu seperti rambut dan gigi. 
Ovarian cyst ini selalunya dihadapi oleh wanita muda. Dan selalunya, kehadiran cyst ini tidak menunjukkan simptom-simptom tertentu. Ianya diketahui apabila pemeriksaan ultrasound atau pelvic secara rutin dilakukan. 
Secara amnya, setiap kali kitar haid, organ ovari akan mengelembung dinamakan ovarian follikel. Ianya mengandungi ovum dan apabila ovum dikeluarkan, sepatutnya ovari akan mengecut, tetapi sesetengah akan membesar melebihi 2cm. Ini dikenali sebagai cyst.
95% ovarian cyst ini adalah tidak merbahaya tetapi adakalanya id bole mendatangkan kemudaratan seperti sakit bawah abdomen, rasa kembung abdomen, sakit pada payudara, merasa letih, masalah ketidak kesuburan dan sakit kepala.

Dibawah adalah antara gambar-gambar cyst semasa pembedahan..





Benarkah GLA COMPLEX SHAKLEE dapat membantu masalah Cyst?

BENAR! 

GLA COMPLEX SHAKLEE dapat membantu masalah cyst kerana ia merupakan GAMA LINOLENIK ASID yang bertindak menstabilkan hormon dalam badan wanita. Sangat digalakkan untuk wanita yang mengalami masalah hormon tidak stabil, monopouse syndrome, jerawat, jeragat, kencing manis dan darah tinggi.. GLA COMPLEX mempunyai Vitamin E asli..

 Bagi yang ada masalah berkaitan hormon jom try GLA COMPLEX SHAKLEE...

Aisya Imaan
SMS / Whatsapp : 019-7907970 | WeChat ID : FelaNeesya | Fanpage: Vitalicious | 
Email : khairunnisa.maknor@gmail.com
Share:

0 comments:

Post a Comment