Telegram / Whatsapp 019 -7907970. No calls.

Saturday 4 October 2014

4 BULAN SAHAJA SAYA DAH HILANG 10KG! HANYA CONSUME ESP + SET KURUS SHAKLEE SAHAJA!!

As Salam..

Seperti yang dijanjikan.. Saya nak share cerita bagaimana saya boleh KURUS dengan SHAKLEE!
Ini bukan sekadar rekaan ye tapi ini kenyataan..
Saya dah berjaya turunkan berat badan saya sebanyak 10kg dan berazam untuk turunkan lagi sehingga mencapai berat ideal!

Sebelum itu meh layan pic perubahan saya selama 4 bulan...


Ye, itu lah saya 4 bulan lepas.. Memng sangat terasa badan nie GEMOK! Perut buncit!! Dagu berlipat!! Peha + Lengan besar!!
Stress tau bila badan GEMOK!

Tapi Alhamdulillah Sya cepat sedar diri..hihi
Tak boleh hanyut dengan nafsu makan yang membuak2.. Al-maklumlah BF Naylee, so memang sentiasa lapa aje..
Tapi, lepas SECARA KONSISTEN tanpa culas consume SET KURUS SHAKLEE dan ESP selama 4 bulan, hasilnya sangat-sangat membuatkan hati ni gembira!
Gembira sebab saya dah hilang 10kg!
Gembira sebab perot dah tak seboncit dulu..hihi
Gembira sebab inci badan dah banyak berkurangan!
Gembira sebab dah boleh nak bergaya balik!!

Alhamdulillah, Sya percaya dengan product Shaklee..
Sya sendiri dah alami bermacam2 perubahan apabila mengamalkan supplement Shaklee..
Kesihatan sangat baik.. Kulit muka bertambah ok..
Yang paling besh......

BERAT BADAN DAH HILANG 10KG!!

Sya hanya consume ESP + LECITHIN + ALFALFA + HEBLAX


Nak kurus dan sihat macam saya??

BERMINAT UNTUK DAPATKAN 
SUPPLEMENT SHAKLEE??

Hubungi Saya :)

SMS / Whatsapp : 019-7907970 | WeChat ID : FelaNeesya | Fanpage: Vitalicious | 
Email : khairunnisa.maknor@gmail.com

Share:

0 comments:

Post a Comment