Telegram / Whatsapp 019 -7907970. No calls.

Tuesday 3 February 2015

2 MINGGU SAHAJA BACAAN HB NAIK DARI 10 KE 11.5 HANYA DENGAN CONSUME VITA LEA DAN SET HAMIL SHAKLEE!

Assalamualaikum..

Ada dikalangan pengunjung blog saya yang sedang hamil?
Anda ada masalah bacaan HB semakin turun dan ini sangat merisaukan anda??

Sebelum itu mari kita imbas balik APA ITU HB DAN MENGAPA BACAAN HB PENTING?
HB bermaksud hemoglobin iaitu protein yang berfungsi membawa oksigen dan zat makanan ke seluruh organ badan. Bacaan diambil untuk menentukan paras Hemoglobin dalam darah dan diukur melalui sampel darah yang diambil. Bacaan HB yang akan menentukan samada anda dan kandungan berisiko ataupun tidak menghidapi ANEMIA!

Nak tau apa kata pengguna Vita Lea Shaklee?
Meh baca pengakuan pengguna Vita Lea ni..


Alhamdulillah saya juga berkesempatan untuk mengamalkan Vita Lea Iron Formula yang terbaik ini dari Shaklee..
Kesannya memang terbaik juga sebabnya bacaan HB saya tak pernah turun dan kurang dari 11..
Saya sememangnya menggalakkan ibu-ibu hamil mengamalkan Vita Lea dan Set Hamil Shaklee untuk kesihatan ibu dan bayi sepanjang kehamilan..
Anda pasti puas hati dengan kesan dan hasilnya..
Cuba lah!

BERMINAT UNTUK DAPATKAN VITA LEA DAN SET HAMIL SHAKLEE 
DENGAN HARGA PROMO?
 

Hubungi Saya :)

SMS / Whatsapp / Telegram : 019-7907970 | WeChat ID : FelaNeesya | Fanpage: Vitalicious | 
Email : khairunnisa.maknor@gmail.com

Share:

0 comments:

Post a Comment