Telegram / Whatsapp 019 -7907970. No calls.

Wednesday 8 April 2015

5 KELEBIHAN CINCH SHAKE MIX SHAKLEE DALAM MEMBANTU PROSES MENURUNKAN BERAT BADAN!

Salam semua..
Siapa yang suka dengan bentuk badan yang gemuk dan menggeleber?
Malu kan bila ramai orang tegur keadaan fizikal kita?
Sampai bila nak dengar kutukan macam tu?
Bernanah wey telinga kalau asyik disogookan dengan kata-kata negative..
Sangat tak membantu dalam membentuk keyakinan diri tau..

Nak tau tentang CINCH SHAKE MIX SHAKLEE yang sangat bagus untuk mereka yang berhajat nak kuruskan badan?
Disini saya nak kongsi 5 kelebihan Cinch Shake Mix Shaklee yang boleh buatkan anda jatuh cinta dan berat anda pon turun berkilo-kilo...

  • TERDAPAT DALAM 3 PERASA YANG SANGAT MENYELERAKAN

 
Didatangkan dengan 3 perasa yang pasti akan membuatkan anda jatuh cinta.
CINCH CHOCOLATE SHAKE MIX
CINCH CAFE LATE SHAKE MIX
CINCH VANILLA SHAKE MIX
Saya pernah consume Cafe Late, rasanya sangat sedap..
Dan sekarang saya sedang consume Vanilla dan rasanya lagi sedap.. Saya boleh campurkan Cinch dengan Susu Kambing kesukaan saya ataupun dengan Tamar Cocoa/Milo.. Anda pasti teringat2 rasanya bila sekali anda mencuba...

  • CINCH SHAKE MIX BOLEH DICAMPURKAN DENGAN PELBAGAI RESEPI
Ye, tidak dinafikan.. Cinch Shake boleh dicampur dengan minuman kegemaran anda seperti SUSU, MILO dan apa sahaja... Kecuali minuman berkaffein.. sangat tidak digalakkan ye..
Mari saya kongsi dengan anda antar resepi kegemaran saya...

- LOW FAT MILK + CINCH CHOCOLATE
- LOW FAT STRAWBERRY MILK + CINCH VANILLA
- SUSU KAMBING HI-GOAT + CINCH VANILLA + HERSEYS CHOCOLATE SYRUP
- TAMAR COCOA + ESP + CINCH VANILLA
- LOW FAT MILK + CINCH CAFE LATE 

Dan banyak lagi resepi yang anda patut cuba! 
Mungkin bagi anda leceh sebabnya Cinch perlu dibancuh kan?
Tapi...... sekali anda rasa, saya jamin anda pasti akan teringat-ingat kesedapan Cinch Shake Mix!

  • BANCUHAN CINCH YANG MENGENYANGKAN PERUT ANDA!

Satu hidangan bancuhan Cinch Shake Shaklee membekalkan kepada kita 24 gram protein, 24 jenis vitamin dan mineral serta 6 gram serat. Satu hidangan tu dah cukup lengkap untuk buat saya berasa kenyang dan perut rasa penuh. Tak perlu dah nak makan makanan lain yang lebih tinggi nilai kalorinya. Dah tak perlu naK kunyah-kunyah di waktu senggang. Bila dah kenyang, jadi nafsu makan yang meluap-luap tu pun dapat dikurangkan. Bestkan? Sebab tu Cinch Shake sangat-sangat sesuai untuk dijadikan sebagai replacement meal anda.

  • CINCH MEMBUATKAN BADAN ANDA SOLID TANPA MENGGELEBER!

Setelah hampir 6 bulan saya mengamalkan cinch shake setiap hari, saya dapati badan saya lebih fit & firm. Maksudnya tidak menggeleber seperti dulu. Kalau dulu, bila usik bahagian betis ataupun paha memang berayun macam buaian laju-laju. Sekarang, nampak lebih elok dan nak pilih baju pun senang sebab dekat bahagian lengan lebih kecil. Bagi anda yang tak tahu, dalam cinch shake shaklee ada kandungan leucine yang dapat membantu kita membakar lemak dan dalam masa yang sama memelihara otot badan kita. Jadi, kalau anda konsisten ambil cinch shake dalam masa sebulan tetapi berat tak turun, jangan terlalu panik, cuba buat ukuran ataupun perhatikan baju ataupun seluar anda. Makin longgar tak? Sebabnya walaupun berat masih sama nilainya, tapi bukan lagi lemak, tapi otot. Jadi, badan kita akan lebih nampak kecil berbanding dulu. Cuba kita perhatikan gambar kat bawah ni, inilah perbezaannya.


  • CINCH MEMBERIKAN TENAGA BERPANJANGAN KEPADA SAYA!

Inilah lagi satu kelebihan cinch shake shaklee yang saya amat suka. Kalau saya ambil sebagai sarapan, bukan sahaja mengenyangkan sampai ke tengahari, malah memberikan saya tenaga untuk buat macam-macam kerja rumah. Dan yang lagi menarik, tiada rasa mengantuk pun. Memang senang untuk saya menyelesaikan kerja-kerja rumah setiap pagi bersama anak-anak saya tu. Memang sesuai untuk sesiapa yang nak turunkan berat badan dan dalam masa yang sama terlalu sibuk di tempat kerja. Badan kurus dan bertenaga. Kan sedap bunyi nye kan?



Berminat untuk membeli SET KURUS SHAKLEE :

Anda boleh menghubungi saya untuk pembelian,

PM Admin di Facebook Aisya Imaan
Whatsapp / Telegram : 019-7907970

WeChat ID : FelaNeesya
Fanpage: Vitalicious
Email : khairunnisa.maknor@gmail.com

* COD bagi Seremban, Seremban 2, Senawang dan kawasa sekitar

* Penghantaran ke seluruh Malaysia dengan POSLAJU, GDEX dan CITYLINK
Share:

0 comments:

Post a Comment