Telegram / Whatsapp 019 -7907970. No calls.

Wednesday, 5 November 2014

APA MAKANAN YANG MENYUMBANG KEPADA KOLESTEROL TINGGI?

السلام عليكم dan Selamat Sejahtera.

Sudahkah anda membaca entri saya Apa Itu Kolesterol ?
Mesti anda terfikirkan, hari-hari kita makan, adakah makanan yang diambil tu mengandungi kolesterol yang tinggi?
Risaukan kesihatan kita dan orang-orang sekeliling.. Bila mana MAKANAN bukanlah masalah besar untuk rakyat Malaysia..

Malaysia mewah dengan pelbagai jenis makanan. Sampaikan pelancong asing menggelarkan Malaysia sebagai SYURGA MAKANAN.


Saya setuju, sangat setuju..
Dengan kepelbagaian kaum dan budaya.. Maka, Malaysia menjadi hub untuk pelancong asing mencuba dan merasai sendiri keenakkan makanan yang tiada ditempat lain selain MALAYSIA... Hebat sungguh NEGARAku....

So, jangan buang masa, jom kita tengok adakah makanan harian kita mengandungi kolesterol yang tinggi?

Jadi bagaimana?
Seimbang tak pengambilan makanan anda?

Mari saya huraikan.


Kuning telur menduduki carta teratas bagi makanan yang berkolesterol tinggi. Sebiji kuning telur mengandungi 1234mg dalam setiap 100gram kuning telur.




Siapa peminat HATI ayam or lembu? Hati manusia ramai yang nak curi kan? ahaks :)
Hati merupakan organ yang menghasilkan kolesterol harian secara purata antara 800 - 1000mg sehari.. Dalam setiap 100gram hati terdapat 564mg kolesterol atau sekitar 188% total kolesterol harian.. Pphheeww (-.-")


Siapa yang tak suka makan seafood kan.. Saya pon sukaaaaa!! Tapi tahukah anda, kadar kolesterol dalam makanan laut adalah tinggi? Udang merupakan makanan laut yang mempunyai total kolesterol tertinggi iaitu sebanyak 196mg dalam setiap 100gram udang.. 
So lepas nie kurang makan seafood yee :)


 Hat yang nie selalunya kanak-kanak suka.. Ibu bapa tolong la hentikan tabiat memberi anak makan fast food.. Kesannya mungkin bukan sekarang.. So lebih baik elak dari merana kemudian hari.. Sebiji beger keju membawa kepada 175mg kolesterol.. Itu belum termasuk jika anda mengambil set hidangan lain seperti kentang goreng, ayam goreng ataupun donut.. Fikir-fikirkan lah....



Hat nie pon most of the likers adalah KANAK-KANAK.. Makanan seperti ini mengandungi lemak trans. Contohnya seperti kerepek ubi, biskut dan krecker yang mengandungi 172mg kolesterol dalam setiap 100gram... Hindarkan lah anak-anak dari makanan seperti ini...

Ini antara yang menduduki carta tertinggi.. Kurangkan pengambilan makanan yang boleh menyebabkan kolesterol anda naik dan membahayakan kesihatan anda..
Amalkan pemakanan yang sihat dan seimbang untuk menjamin kesihatan yang terbaik...

INGIN TAHU SUPPLEMENT SHAKLEE UNTUK TURUNKAN PARAS KOLESTEROL?

Hubungi Saya :)

SMS / Whatsapp : 019-7907970 | WeChat ID : FelaNeesya | Fanpage: Vitalicious | 
Email : khairunnisa.maknor@gmail.com

Share:

Monday, 3 November 2014

OMEGA GUARD SHAKLEE UNTUK SIAPA?

As Salam..

Mesti ramai yang nak tau, siapa yang boleh consume OMEGA GUARD nie??
Ade yang tanye, kanak2 boleh makan ke?
Orang tua boleh makan ke?
Orang sakit kulit boleh makan ke??

Haa, meh saya jawab soalan tu...

OMEGA GUARD SHAKLEE untuk semua peringkat.. dari kanak2 hingga ke warga emas...
Dari yang sihat or yang ada penyakit tertentu...
 Nak lg senang nampak meh tengok pic dibawah...

Jelas kan siapa yang boleh consume OMEGA GUARD nie..
Ternyata OMEGA GUARD SHAKLEE sangat mutipurpose..
Untuk segenap lapisan umur..
Untuk pelbagai jenis masalah kesihatan..

Jikan anda diantara yang dicatatkan diatas.. Jangan berlengah lagi untuk dapatkan Omega Guard anda hari ini juga!!
Sementara harga promosi.. sangat sesuai untuk OMEGA GUARD LOVER buat stok 2-3 botol...

Hubungi Saya :)

SMS / Whatsapp : 019-7907970 | WeChat ID : FelaNeesya | Fanpage: Vitalicious | 
Email : khairunnisa.maknor@gmail.com

Share:

Saturday, 1 November 2014

OMEGA GUARD MINYAK IKAN TERBAIK DI DUNIA TENGAH SALE SEPANJANG NOVEMBER 2014

As Salam utk semua pengunjung blog saya..
Terima kasih sudi jugak menjengah.. hihi

Ok, hari nie nak bagi tau semua sekali yang bulan November nie promo untuk.......

 To all OMEGA LOVER!
Cepat dapatkan segera sementara harga tengah sale nie...
Bagi yang baru nak try Omega Guard nie, highly recommended sebabnya Omega Guard nie multifuction!!

Meliputi banyak aspek kesihatan untuk dipelihara... 
Antaranya ialah :-
JANTUNG
KULIT
MATA
OTAK
Utk PENYAKIT KENCING MANIS
DARAH TINGGI

So, apa tunggu lagi!!

Hubungi Saya :)

SMS / Whatsapp : 019-7907970 | WeChat ID : FelaNeesya | Fanpage: Vitalicious | 
Email : khairunnisa.maknor@gmail.com

Share:

Saturday, 18 October 2014

30KG DILEPASKAN DALAM 3 BULAN HASIL KONSISTEN CONSUME ESP DAN LECITHIN!

As Salam...

 Biarlah gambar berbicara....

Akak nie dah pon MELEPASKAN LELEMAK nye sebanyak 30kg dalam tempoh 3 BULAN sahaja!!
Allahuakhbar... happynye kalau saya ditempat akak nie..
Tapi saya bersyukur jugak sebab dapat MELEPASKAN 10KG dalam tempoh 4 BULAN!

Itu pon satu pencapaian buat saya jugak tau..
Bukan senang dah hapuskan lelemak dalam badan.. Lagi2 lelemak degil yang dah tepu tu...
Payah!!
Tapi dengan Shaklee tiada yang mustahil!!

Kalau kami dah berjaya dan buktikan Shaklee mampu menurunkan berat, anda juga WAJIB PERCAYA yang Shaklee mampu memberikan hasil yang terbaik untuk anda!

NAK TRY SET KURUS SHAKLEE??

Hubungi Saya :)

SMS / Whatsapp : 019-7907970 | WeChat ID : FelaNeesya | Fanpage: Vitalicious | 
Email : khairunnisa.maknor@gmail.com

Share:

Saturday, 4 October 2014

4 BULAN SAHAJA SAYA DAH HILANG 10KG! HANYA CONSUME ESP + SET KURUS SHAKLEE SAHAJA!!

As Salam..

Seperti yang dijanjikan.. Saya nak share cerita bagaimana saya boleh KURUS dengan SHAKLEE!
Ini bukan sekadar rekaan ye tapi ini kenyataan..
Saya dah berjaya turunkan berat badan saya sebanyak 10kg dan berazam untuk turunkan lagi sehingga mencapai berat ideal!

Sebelum itu meh layan pic perubahan saya selama 4 bulan...


Ye, itu lah saya 4 bulan lepas.. Memng sangat terasa badan nie GEMOK! Perut buncit!! Dagu berlipat!! Peha + Lengan besar!!
Stress tau bila badan GEMOK!

Tapi Alhamdulillah Sya cepat sedar diri..hihi
Tak boleh hanyut dengan nafsu makan yang membuak2.. Al-maklumlah BF Naylee, so memang sentiasa lapa aje..
Tapi, lepas SECARA KONSISTEN tanpa culas consume SET KURUS SHAKLEE dan ESP selama 4 bulan, hasilnya sangat-sangat membuatkan hati ni gembira!
Gembira sebab saya dah hilang 10kg!
Gembira sebab perot dah tak seboncit dulu..hihi
Gembira sebab inci badan dah banyak berkurangan!
Gembira sebab dah boleh nak bergaya balik!!

Alhamdulillah, Sya percaya dengan product Shaklee..
Sya sendiri dah alami bermacam2 perubahan apabila mengamalkan supplement Shaklee..
Kesihatan sangat baik.. Kulit muka bertambah ok..
Yang paling besh......

BERAT BADAN DAH HILANG 10KG!!

Sya hanya consume ESP + LECITHIN + ALFALFA + HEBLAX


Nak kurus dan sihat macam saya??

BERMINAT UNTUK DAPATKAN 
SUPPLEMENT SHAKLEE??

Hubungi Saya :)

SMS / Whatsapp : 019-7907970 | WeChat ID : FelaNeesya | Fanpage: Vitalicious | 
Email : khairunnisa.maknor@gmail.com

Share:

Thursday, 2 October 2014

SET KURUS SHAKLEE MENGAPLIKASIKAN 3 LANGKAH IAITU BAKAR BUANG DAN BINA DALAM PROSES PENURUNAN BERAT BADAN...

As Salam..
Berapa ramai pengunjung blog ni yang nak sangat kuruskan badan tapi sangat lah susah??
Tak kira lelaki atau perempuan.. Berat badan sangat memaninkan peranan penting kan?
Kalau gemuk rasa tak selesa.. Banyak yang -ve dari +ve..
Nak melaram pon sangat lah terhad fesyen untuk pluss size kan??
Anda masih mencari supplement untuk turunkan berat badan yang sangat berkesan??

Meh nak story morry sikit..
Rangkaian supplement Shaklee khususnya Set Kurus diproduced bukan untuk kuruskan badan semata.. Bukan juga dengan penurunan berat dengan mendadak seperti UBAT-UBAT KURUS yang berlambak dipasaran..

Set Kurus Shaklee adalah rangkain Supplement/Vitamin tambahan untuk tubuh bekerja dalam menurunkan berat dengan cara semulajadi..
Ia juga bertindak dalam 3 langkah mudah iaitu:-

BAKAR ~ membakar lelemak berlebihan dan lelemak tepu
SINGKIR ~ proses penyingkiran lemak/toksin perlu dilakukan secara semulajadi tanpa menganggu kesihatan
BINA ~ Proses membina sel2, otot2 baru yang lebih kuat dan pejal serta tidak menggeleber apabila mencapai berat ideal

Untuk lebih mudah difahami, rujuk gambar dibawah...

 Maka dengan itu, buatlah pilihan yang tepat untuk kesihatan anda..
Kuruskan badan dengan cara yang sihat dan semulajadi..

Saya dah berjaya turunkan berat badan dengan Set Kurus Shaklee..
Anda nak lihat perubahan pada saya?
Tunggu di entry seterusnya.....

BERMINAT UNTUK DAPATKAN 
SUPPLEMENT SHAKLEE??

Hubungi Saya :)

SMS / Whatsapp : 019-7907970 | WeChat ID : FelaNeesya | Fanpage: Vitalicious | 
Email : khairunnisa.maknor@gmail.com

Share:

Wednesday, 1 October 2014

ESP PROMO LAGI BULAN OKTOBER 2014!!

As Salam...

Beshnyee nak share dengan semua pengunjung blog Sya..
HQ announce Promo Product untuk bulan Oktober 2014 niadalah ESP!!
Hebatnyaaa.. setahun 2x promo sale!!
Memang dinanti-naktikan oleh ESP LOVER!!

Sooooo, apa lagi..
Jom rembat sekarang!!
Harga sangat2 jimat!!


Hubungi Saya :)

SMS / Whatsapp : 019-7907970 | WeChat ID : FelaNeesya | Fanpage: Vitalicious | 
Email : khairunnisa.maknor@gmail.com

Share:

Thursday, 18 September 2014

ORANG US CEMBURU DENGAN ORANG MALAYSIA HANYA DISEBABKAN COLLAGEN POWDER SHAKLEE!!

As Salam...

Kenapa orang US CEMBURU dengan orang MALAYSIA??

Ibaratnya seperti ini....


VS


Kita ketepikan isu-isu panas berkaitan US dan Malaysia dari sudut negative ye semua... Yang saya nak kongsikan hari ini, cemburu dari sudut positive..

Sebabnya....


Ye, inilah sebabnya....

SHAKLEE COLLAGEN POWDER

Shaklee Collagen Powder sangat istimewa khususnya untuk WANITA MALAYSIA sahaja.... Hal ini kerana Shaklee Collagen Powder HANYA DIPRODUCE UNTUK PASARAN DI MALAYSIA SAHAJA!! 

Pasai tu la mat saleh kat US tu jeles dengan wanita2 Malaysia.. Sebabnya dapat menikmati salah satu ANTI-AGING TERBAIK dari Shaklee!! Geram tau mereka tgk kulit Master-master yang pergi National Conference di US tempoh hari... Mereka kata, kita WANITA MALAYSIA SANGAT BERUNTUNG kerana dapat consume Shaklee Collagen Powder!!

Wah! Wah! Wah! 
Memang beruntung sangat la kalau macam tu kan.. 
Sesiapa yang dah consume SCP anda dikalangan wanita yang beruntung!
Bagi yang belum, jom dapatkan hari ini juga sementara harga promosi!!


BERMINAT UNTUK MENCUBA
COLLAGEN POWDER SHAKLEE??

Hubungi Saya :)

SMS / Whatsapp : 019-7907970 | WeChat ID : FelaNeesya | Fanpage: Vitalicious | 
Email : khairunnisa.maknor@gmail.com

Share:

Monday, 15 September 2014

WAJAH KEMBALI TEGANG SELEPAS 21 HARI CONSUME SHAKLEE COLLAGEN POWDER SECARA KOSISTEN!!


As Salam semua..
Minggu baru Mod baru..
Dah pon masuk tengah bulan September..
Sangat sekejap masa berlalu...
Kalau kita mensia-siakan waktu amatlah ruginya...

Anda nak tak wajah yang semakin dimamah usia kembali tegang dan berseri seperti orang muda??
Dan yang muda juga, anda inginkan anti-aging yang terbaik untuk menentang simptom-simptom ke arah penuaan??
 Tak tahu apa nak consume dengan harga yang berbaloi dan berpatutan dan hasil yang sangat berkesan??

Sebelum tu meh nak share testimoni dibawah....

 
Dari 2 gambar diatas apa perbezaan yang anda nampak??
Dapat lihat perbezaan ketara diatanta 2 gambar tersebut?
Reaksi anda?
TERUJA??

Yee, anda harus berasa teruja kerana Collagen Powder Shaklee mampu untuk anda kelihatan muda dan mendapatkan kulit yang berseri..
Hilang kedutan, garis halus, parut jerawat, jeragat, jerawat, white/black head, pigmentasi kulit dan banyak lagi masalah kulit yang dapat diselesaikan dengan Collagen Powder Shaklee!!

Dapatkan stok anda hari ini juga sementara Harga Promosi masih berbaki kurang dari 
2 minggu!!

BERMINAT UNTUK MENCUBA
COLLAGEN POWDER SHAKLEE??

Hubungi Saya :)

SMS / Whatsapp : 019-7907970 | WeChat ID : FelaNeesya | Fanpage: Vitalicious | 
Email : khairunnisa.maknor@gmail.com

Share:

Sunday, 14 September 2014

"KULIT SEMAKIN LEMBUT, CERAH DAN KESAN SUNBURN PUN DAH TAK ADA LAGI.." - PN. SYA SANGAT BERPUAS HATI DENGAN HASILNYA SELEPAS CONSUME 3 KOTAK SHAKLEE COLLAGEN POWDER!

As Salam..
Terima Kasih kerana sudi singgah blog Sya :)

Sebelum cerita lebih lanjut, meh tengok pic Pn. Sya (bkn saya ye walaupun nama sama...hihi) yang berjaya mengatasi masalah kulit wajah beliau.. Sejauh mana hasilnya?

Taraaaaaaaa......

 Pergh!! Memang sangat2 terbaik lah kesan Shaklee Collagen Powder ni untuk kulit wajah Pn. Sya nie.. Ibu kepada 3 cahaya mata.. Sekali tengok macam anak dara tuuu.. Anak dara pon kalah tau! Flawless sangat kulit tu kak oiiii...

Hanya consume selama lebih kurang 6 minggu sahaja, hasilnya sangat mengagumkan! I'm Impressed!! 6 minggu bersamaan dengan 3 kotak SCP sahaja!! Kata Pn. Sya lagi, bukan setakat kulit wajah saja yang flawless tapi seluruh tubuh!! 

So apa tunggu lagi? Bulan nie Shaklee Collagen Powder tgh harga promo tau.. Harga sangat murah berbanding harga normal.. Jangan lepaskan peluang untuk grab sekotak dan alami sendiri perubahan yang ohsem!!

BERMINAT UNTUK MENCUBA
COLLAGEN POWDER SHAKLEE??

Hubungi Saya :)

SMS / Whatsapp : 019-7907970 | WeChat ID : FelaNeesya | Fanpage: Vitalicious | 
Email : khairunnisa.maknor@gmail.com

Share:

Saturday, 13 September 2014

MASALAH KULIT KERING + PORI-PORI BESAR DAN JELAS + KULIT KUSAM KINI DAH TIADA LAGI SELEPAS CONSUME SHAKLEE COLLAGEN POWDER

 As Salam semuaaa....
Happy School Holiday!!
Mesti ramai yang plan untuk bawak anak-anak berjalan kan..
Inilah masanya kita pon sama-sama nka berehat dari kerja-kerja yang tak pernah habis kat pejabat tu... Merehatkan kan minda dan badan dari masalah-masalah yang memenatkan...
Kemana pon destinasi anda.. berhati-hati dijalan raya...
 
Ok meh nak share testimoni lagi..
Kali nie akak nie bermasalah dengan kulit wajahnya...
KULIT KUSAM, KULIT KERING DAN PORI-PORI BESAR DAN JELAS...

Meh tgk pic akak nie yee.. So anda nilai sendiri..


Nampak tak perubahan kulit yang sangat ketara pada wajah akak nie??
Kesannya dapat dilihat seawal 5 hari!!
Akak ni sangat berpuas hati dengan hasil yang sangat terbaik...

Katanya, " TAK RUGI MENCUBA COLLAGEN POWDER KERANA HASILNYA SANGAT MENAKJUBKAN!!"

BERMINAT UNTUK MENCUBA
COLLAGEN POWDER SHAKLEE??

Hubungi Saya :)

SMS / Whatsapp : 019-7907970 | WeChat ID : FelaNeesya | Fanpage: Vitalicious | 
Email : khairunnisa.maknor@gmail.com


Share:

Friday, 12 September 2014

KULIT MUKA DAH BEBAS DARI JERAGAT, BERTAMBAH FLAWLESS DENGAN SHAKLEE COLLAGEN POWDER + VITA C PLUSS

As Salam..

Salam Jumaat..
Alhamdulillah masih diberi kesempatan untuk menulis..
Diberi kesihatan yang baik untuk menjalankan kewajipan sebagai hamba kepada-NYA, isteri, ibu, anak dan menantu...

Nak tanya, siapa ada masalah JERAGAT??
Mesti ramaikan? Macam-macam dah try tapi tetap jugak jeragat tak nak hilang ataupun berkurangan.. Tak suka nak make up tebal untuk tutup jeragat kan? Nak neutral beuty kan? Mana-mana wanita pon nak kelihatan cantik.. Tak ada seorang pon ingin kelihatan hodoh..

Meh nak share testimoni seorang cust nie.. Kulit muka berjeragat.. Lagi2 dibahagian bawah mata.. Mencacatkan penampilan kate orang kan.. Ok, jom tgk sebelum consume Collagen Powder dan hasil selepas consume Collagen Powder...



Nampak tak betapa flawlessnya kulit wajah akak nie selepas consume Shaklee Collagen Powder.. Jeragat hilang terus dah! Kulit bertambah cerah dan sangat berseri.. Original pinkish! Tak perlu nak tambah blusher tak perlu nak make up tebal-tebal dah! NATURAL BEAUTY is now YOURS!!

Jom start berCOLLAGEN hari ini juga!!
Grab peluang sementara harga promosi!!

BERMINAT UNTUK MENCUBA
COLLAGEN POWDER SHAKLEE??

Hubungi Saya :)

SMS / Whatsapp : 019-7907970 | WeChat ID : FelaNeesya | Fanpage: Vitalicious | 
Email : khairunnisa.maknor@gmail.com

Share:

Thursday, 11 September 2014

SIAPA KATA SHAKLEE COLLAGEN POWDER HANYA UNTUK WANITA?? ABG JOEL DAH BUKTIKAN DALAM TEMPOH 10 HARI SAHAJA UNTUK DAPATKAN KULIT YANG BERSIH BERSERI!!

As Salam..

Sentap tak bace headline??
Raai yang beranggapan hanya wanita yang mementingkan penjagaan kulit wajah..
Lelaki tak kisah ke? Tak kisah kulit menggerutu?
Tak kisah penampilah serabai depan isteri, awek, tunang waima kawan skalipun??

Suami saya pon jenis suka bergaya tau.. Kuar rumah penampilah mesti no 1.. Tak suka serabai2 nie.. Kekadang tu, die la paling lambat bersiap..hihi... Masa memula kawen anggap die perfectionist tapi sekarang dah tak kesah.. Sebab tau die nak kelihatan bersih dan segak pon untuk saya dan anak-anak..hihi..

Eh, melalut pulak, Ok jom kita tgk testimoni Abg Joel yang dah pon mendapatkan kulit wajah yang bersih berseri dengan mengamalkan Shaklee Collagen Powder....


MASALAH ABANG JOEL :-

KULIT BERMINYAK
JERAGAT
PORI-PORI KULIT BESAR

Tapi itu masalah sebelum amalkan Shaklee Collagen Powder.. Selepas 10 hari konsisten, hasilnya buatkan Abg Joel sangat-sangat berpuas hati!!

So abang-abang, kakak-kakak, makcik-makcik jom start berCollagen hari ini jugak!!

BERMINAT UNTUK MENCUBA
COLLAGEN POWDER SHAKLEE??

Hubungi Saya :)

SMS / Whatsapp : 019-7907970 | WeChat ID : FelaNeesya | Fanpage: Vitalicious | 
Email : khairunnisa.maknor@gmail.com

Share:

Wednesday, 10 September 2014

MAK CIK DAH CUN DEK PENANGAN SHAKLEE COLLAGEN POWDER!

As Salam
Semoga setiap dari pekerjaan yang anda lakukan akan diberkati oleh ALLAH SWT..
Aammiinn....

Hari ni nak share testimoni Mak Cik yang berumur 60tahun plus2 dan selepas makan Shaklee Collagen Powder, wajahnya kelihatan seperti berusia 50tahun plus2... 
Ambooiiii, syoknyeee dengar kan...

Nak tgk tak pic Mak Cik cun nie??

Nie kat bawah nie...


Haaaa.. amacam hasilnye??
Tiptop sangat kan??
 Hilang segala mak nenek jeragat..
Kulit makin cerah berseri..
Garis-garis halus dah menyorokkan diri malu nak naik sebab makcik nie dah cun!!
Sure and Comfirm cik abg melekat je kan cik.. Tak toleh kiri kanan dah... hihi

BERMINAT UNTUK MENCUBA
COLLAGEN POWDER SHAKLEE??

Hubungi Saya :)

SMS / Whatsapp : 019-7907970 | WeChat ID : FelaNeesya | Fanpage: Vitalicious | 
Email : khairunnisa.maknor@gmail.com

Share:

Tuesday, 9 September 2014

WAJAH TELAH DI TRANSFORM DALAM MASA 12 HARI PENANGAN SHAKLEE COLLAGEN POWDER

As Salam...

Masih ragu-ragu dengan keberkesanan Shaklee Collagen Powder??
Nak tgh testimoni pelanggan yang berjaya mendapatkan kulit yang cantik flawless dan berseri tanpa sebarang cela??

Meh nak share...


Haaaaaaa, hari ke-4 dah nampak hasil...
Kulit makin cerah...
Nampak lebih sihat dan berseri...

 Hari ke-12 lagi laaaaa cantik!!
Wajah dah semakin cerah..
Dark circle dah semakin berkurangan..
Kulit kusam dah 'gone'...
Parut-parut dan jeragat juga dah tak ada!!
Within 12days sajeeee hasilnya sangat terbaik!!

BONUS : Hubby pon makin sayang, makin geram, makin rapat bila Puan Isteri bertambah cantik!! 
Ruginya siapa yang tak mencuba SCP!!
Lagi-lagi masa tengah promo nie...Harga tak usah cakap lah!!
Sangat berbaloi2!!
Jom start berCOLLAGEN hari ini juga!!

BERMINAT UNTUK MENCUBA
COLLAGEN POWDER SHAKLEE??

Hubungi Saya :)

SMS / Whatsapp : 019-7907970 | WeChat ID : FelaNeesya | Fanpage: Vitalicious | 
Email : khairunnisa.maknor@gmail.com

Share:

Monday, 8 September 2014

FUNGSI COLLAGEN POWDER SHAKLEE YANG PERLU ANDA KETAHUI...

Salam...

Bila sebut saja COLLAGEN semua pon akan terbayangkan kulit wjah yang cantik tanpa sebarang cela... betul tak??
Ye, collagen sememangnya sinonim dengan kesihatan kulit wajah.. Nak cantikkan kulit, ada yang sanggup untuk menggunakan khidmat mencucuk mengunakan jarum pada bahagian2 tertentu pada wajah.. Eeeewwww!! Tak Sakit ke??


Tak sanggup rasanya nak biarkan jarum yang tajam tu menusuk kulit muka nie... Kesan nya belum tentu menjadi.. kebanyakkan orang yang menggunakan khidmat cucuk mencucuk nie semuanya berakhir dengan wajah yang teruk... Selain daripada kesan yang teruk, kos nya juga mencecah ribuan ringgit.. MasyaALLAH, mahalnya!! Ini baru betul mahal... harga sangat tak berbaloi dengan hasil... kate orang nogori... BUEK PERABEH BOREH YOOO :)

Tak percaya??

Meh tgk nie....





Nak ke jadi macam gambar2 diatas??
Mintak simpang laaa,!! Menakutkan?!
Daripada habiskan duit untuk hasil yang sebegini, apakata kita bertukar kepada yang SEMULAJADI dan LEBIH BERKESAN serta SELAMAT tanpa kesan sampingan....

Jom tahu apa fungsi SCP nie :)

Mengurangkan kedutan dan garis-garis halus..
Mengecilkan liang-liang roma..
Menguatkan gusi anda..
Memelihara kornea mata anda daripada kering dan cepat letih..
Menghilangkan lingkaran gelap bawah mata..
Melembapkan kulit dan mengurangkan kekeringan kulit..
Mencerahkan dan menjadikan kulit bersih tanpa jeragat dan pigmentasi..
Menegangkan kembali payudara dan punggung..
Mengembalikan keanjalan kulit..
Meningkatkan kekuatan sesendi dan memudahkan pergerakan otot-otot..
Meningkatkan fungsi organ-organ dalaman yang memerlukan Collagen..
Menyokong kalsium dalam tubuh dan mengurangkan kesan sakit belakang dan sendi..
Melembapkan rambut dan memelihara rambut dari bercabang..
Menguatkan kuku dan menjadikan kuku sihat dan berwarna pink..
Mengurangkan garis halus pada leher..

MasyaALLAH banyaknyaaaaaaaaaa!!!!!!
Anda WAJIB dapatkan sekotak hari ini untuk mencuba kehebatan SHAKLEE COLLAGEN POWDER!!
Anda akan rasa menyesal dan rugi jika tidak mencuba!!

BERMINAT UNTUK MENCUBA
COLLAGEN POWDER SHAKLEE??

Hubungi Saya :)

SMS / Whatsapp : 019-7907970 | WeChat ID : FelaNeesya | Fanpage: Vitalicious | 
Email : khairunnisa.maknor@gmail.com

Share: