Telegram / Whatsapp 019 -7907970. No calls.

Thursday 6 November 2014

KOLESTEROL TINGGI KINI PENYAKIT ORANG MUDA

السلام عليكم dan Selamat Sejahtera.

Adakah anda berisiko untuk mendapat KOLESTROL TINGGI?
Jawapan anda TIDAK?
Tapi jawapan saya YA.

Ini adalah kerana kolesterol tinggi kini tidak hanya menyerang warga emas , bahkan boleh menyerang sesiapa jua tidak kira peringkat umur. Hatta kanak-kanak sekalipun.

Pernahkah anda mendengar sesuatu seperti dibawah ?
" Seorang lelaki berumur lingkungan pertengahan 30-an, sangat aktif bersukan tetapi meninggal dunia disebabkan SERANGAN SAKIT JANTUNG ketika bersukan "
Beberapa tahun kebelakangan ini, banyak kes seperti di atas dipaparkan di dalam media massa. Tidakkah anda terfikir anda mungkin berisiko?
Fikir masak-masak.

Di Serang Sakit Jantung Semasa Bermain Squash
Kolesterol tinggi tidak menunjukkan apa-apa gejala sehinggalah satu hari anda tumbang seperti pakcik di atas ni .. hihii
Hanya pemeriksaan rutin darah sahaja yang akan membantu anda mengesan tahap kolesterol dalam darah anda. Biasanya pihak hospital hanya akan memberikan perhatian khas kepada paras kolesterol tinggi anda sekiranya anda punya beberapa masalah utama lain yang perlu dinilai.


Adalah sangat digalakkan bagi mereka yang berumur 35 tahun ke atas untuk menjalani ujian saringan sekurang-kurangnya satu pemeriksaan perubatan pada setiap tahun. Jika anda mempunyai kolesterol tinggi, anda harus berulang ke hospital setiap 2 hingga 6 bulan. 
 
Di Shaklee, kami mempunyai OmegaGuard dan Phytocol-ST yang dapat membantu anda mengawal dan menurunkan paras kolesterol dan seterusnya.

Di bawah ialah ilustrasi ringkas bagaimana OmegaGuard dan Phytocol-ST berfungsi.

Bagus kan?

Untuk pesanan sila hubungi saya,

Aisya Imaan | Whatsapp/ Telegram : 019-7907970 | WeChat ID : FelaNeesya | Fanpage: Vitalicious 

Share:

0 comments:

Post a Comment