Telegram / Whatsapp 019 -7907970. No calls.

Monday 10 November 2014

OMEGA GUARD DAN PHYTOCOL-ST BERKESAN UNTUK MENURUNKAN PARAS KOLESTEROL

السلام عليكم
Salam Sejahtera semua pengunjung blog..

Ramai yang menghantar masej kepada saya bertanyakan, produk Shaklee yang mana sesuai untuk turunkan paras kolesterol?
Berkesan atau tidak produk tersebut untuk selesaikan masalah kolesterol tinggi?
Bagaimana produk tersebut bertindak dalam menurunkan paras kolesterol?

Kepada pelanggan yang dihormati,
Shaklee makin berkembang pada hari ini adalah kerana produknya yang berkesan dan meningkatkan taraf kesihatan pengguna ke tahap yang terbaik.
Sememangnya Shaklee ada menawarkan rangkaian vitamin untuk kesihatan yang optimum.

Bagi masalah KOLESTEROL TINGGI, terdapat 2 vitamin yang sangat berkesan dalam menangani masalah ini.

a) OMEGA GUARD 

Merupakan minyak ikan yang TERBAIK DIDUNIA. 
Diekstrak dari ikan laut air sejuk diprairan negara Jepun. Ia bukan dari hati ikan.
3 kali lebih tumpat dari ketumpatan hati minyak ikan yang biasa..
Berbanding jenama lain minyak ikan ikan lain yang terdapat dipasaran, OMEGA GUARD SHAKLEE merupakan yang PALING TULEN DIDUNIA yang mengandungi rangkaian spektrum penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi termasuk EPA, DHA, ALA dan banyak lagi.
Satu sajian Omega Guard dapat membekalkan 905mg asid lemak omega-3 EPA dan DHA.

BAGAIMANA OMEGA TURUNKAN PARAS KOLESTEROL? 
Omega Guard adalah asid lemak dari minyak ikan omega-3. Ia sangat tinggi dengan kolesterol HDL..Ia berfungsi untuk membawa kolesterol keluar dari salur arteri ke hati untuk proses penyingkiran. Dengan kehadiran HDL ia dapat merendahkan paras LDL, maka plak pada dinding arteri dapat dicairkan lantas dapat melancarkan aliran darah. Kehadiran plak pada dinding arteri sangat membahayakan kerana ia boleh menyebabkan darah tidak dapat mengalir dengan lancar dan menyebabkan ia menggumpal. Ini akan meningkatkan risiko strok dan arteri mengeras dan pecah. Dengan kata lain, ia bantu membersihkan salur arteri.

b) PHYTOCOL-ST -

Merupakan suplemen anti-kolesterol yang mengandungi phytosterols iaitu sebatian sterol dan stanol dari tumbuh-tumbuhan yang serupa dengan kolesterol. Sterol tumbuhan telah terbukti mampu menurunkan paras kolesterol dalam darah seterusnya mengurangkan risiko penyakit jantung koronari dan strok termasuk masalah tekanan darah tinggi, penyakit hati dan masalah kesuburan.

Untuk memudahkan pemahaman anda tentang Phytocol-ST, lihat gambar dibawah..

Bagaimana Phytocol bertindak?

Phytosterols (molekul hijau) akan membentuk lapisan disekeliling kolesterol (molekul kuning) lalu menghalangnya dari menyerap kedalam salur darah. Kolesterol yang tidak diserap ke salur darah akan disingkirkan dari tubuh.

Oleh itu, apabila kolesterol dalam salur darah berkurangan, paras kolesterol akan menurun dan penyakit seperti penyakit jantung koronari dan strok dapat dicegah. Masalah kegemukan akibat kolesterol juga dapat diatasi.



Sebab tu gabungan Phytocol-ST dan Omega Guard adalah cara yang terbaik untuk turunkan kolesterol dengan berkesan. Dengan penurunan 10% tahap kolesterol LDL sudah pun boleh menurunkan 20% risiko penyakit jantung.

Ini adalah cara untuk mencegah masalah kolesterol secara semulajadi yang paling selamat. Pilihan ditangan anda, memulihkan secara sihat dengan produk 100% semulajadi ataupun bergantung kepada ubat steroid sepanjang hayat?



DAPATKAN OMEGA GUARD PADA HARGA PROMO?

Hubungi Saya :)

SMS / Whatsapp : 019-7907970 | WeChat ID : FelaNeesya | Fanpage: Vitalicious | 
Email : khairunnisa.maknor@gmail.com

Share:

0 comments:

Post a Comment