Telegram / Whatsapp 019 -7907970. No calls.

Friday 1 February 2013

Promo Sepanjang Februari 2013 : OmegaGuard Shaklee Pada DISKAUN HEBAT !

YEESSS!!

Monthly promo is back guys!! 

 Bulan Februari nie Promo ape?? Haaa meh sini dekaat sikit nak cite..Bulan nie HARGA RUNTUH for OMEGA GUARD!!! Yeaaaaa!!! Nak tau Omega Guard tu ape fungsi dan kebaikkannya?? 

Ok2..  Now I story morry kat U'ollss yg GELOJOH nak tau pasal Omega Guard nie..hikhik :p
 Nie la die OMEGA GUARD yang sgt2 bermanfaat kepada kesihatan kita..Kenapa Sya kate BERMANFAAT?? APE MANFAAT DAN KEBAIKAN OMEGA NIE??

MINYAK IKAN TERBAIK DI DUNIA
Kerana ia mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi iaitu EPA, DHA, ALA dan lain-lain lagi. EPA menyihatkan jantung dan sendi anda manakala DHA pula penting bagi perkembangan dan fungsi otak.

MANFAAT OMEGA GUARD YANG WAJIB DIKETAHUI
  • Asid Lemak ~~ Omega-3 merupakan asid lemak yang penting yang tidak dapat dihasilkan oleh badan kita. Selain itu, Omega bertindak dengan mengimbangi perubahan dalam kepekatan hormon wanita yang menyebabkan PMS, bagi kulit licin dan kemerah-merahan.
  • Mencegah Penyakit Saluran Darah & Strok ~~  DHA & EPA yang terdapat didalam Omega boleh menentang tekanan darah tinggi, melancarkan saluran darah, mengawal masalah obesiti dan dapat mengurangkan risiko penyakit jantung.
  • Membantu Tumbesaran & Perkembangan Otak Janin & Membantu Perkembangan Memori ~~ DHA adalah nutrien utama untuk otak,sistem saraf dan retina. Ia penting pada peringkat 3 bulan terakhir perkembangan otak janin semasa dalam kandungan.
  • Meningkatkan Sistem Imun & Menyihatkan Paru-Paru ~~  mengawal sistem imun seperti memperbaiki alahan kulit,psioriasis,lelah,hepatitis,SLE dan penyakit buah pinggang.
  • Menentang Cancer ~~ Kajian mendapati Omega-3 boleh mencegah kanser paru-paru, payudara,prostat, merangsang kesihatan hati selepas operation dan dapat membantu pankreas pesakit kanser untuk berfungsi dengan lebih efektif.

Wow!! banyak betul kebaikan OMEGA GUARD nie!!! Rugi xtry.. Dan pada yang baru nak try pon sgt2 digalakkan kerana kandungan Omega yang tinggi DHA yang tinggi EPA yang tinggi dapat mencegah dari pelbagai penyakit dan virus...kata orang "MENCEGAH LEBIH BAIK DARI MERAWAT" Memang sgt2 setuju dengan kata-kata tu..sebelum diri terpalit (ceeewah :p) dengan sebarang penyakit lebih baik kita mencegah...

BERMINAT??? 
 
BERMINAT DENGAN VITA DARI SHAKLEE?? BOLEH CONTACT/WHATSAPP SYA 010-278 3044 OR ELSE BBM 288F2692

FB : AISYA IMAAN

COD AREA SEREMBAN/SENAWANG/PAROI/AMPANGAN DAN KAWASAN SEKITARNYA...

PLACE YOUR ORDER NOW!! HURRY!! HURRY!! :)
Share:

0 comments:

Post a Comment