Telegram / Whatsapp 019 -7907970. No calls.

Friday, 6 September 2013

[INFO] : KENAPA SUPPLEMENT SHAKLEE TIADA SILICA GEL?? GOOD QUESTION FROM MY CUST...

Assalamualaikum dan Salam Jumaat suma :)
Minggu nie minggu last kite menyambut Syawal dan akan masuk Dzulqo'dah mengikut Kalendar Hijrah... Alhamdulillah....

Malam semalam dapat masej dari seorang cust.. Act, dia seorang regular cust pd Sya.. 

Persoalan dia...

"Salam Sya, nak tanya lah, kite baru perasan.. dalam setiap supplement Shaklee yang kite consume nie tak de SILICA GEL.. Kenape eh?? Sebabkan, selalunya dulu kalau kite beli supplement brand ape2 je mesti ade SILICA GEL..."

Alhamdulillah ada cust yang concern pasal nie.. 1st of all, meh nak tayang dulu ape tu SILICA GEL..kang ramai dok tanye apa tu SILICA GEL kan??


Haaaa, nie la die SILICA GEL... selalunya jumpe bende alah nie kat mane?? Kat dalam kotak kasut, beli handbang baru, dalam supplement (but not shaklee) kaan??

Apa fungsi SILICA GEL nie sebenarnya??

Silica Gel ini adalah sejenis "desiccant" iaitu ia berfungsi untuk menyerap lembapan. Sebab itulah korang sume selalu jumpe dalam kotak kasut or handbag baru or kotak2 barangan elektrik kerana bertujuan untuk mengelakkan pertumbuhan kulat yang boleh merosakkan barangan tersebut. Bagi supplement pula, Silica Gel dimasukkan sekali dalam botol adalah untuk mengelakkan pil/supplement tersebut dirosakkan oleh wap air yang mungkin terperangkap dalam botol supplement tersebut bila kita buka botol untuk mengambil pil/suplement..

Ok, berbalik kepada persoalan cust Sya tadi.. KENAPA SUPPLEMENT SHAKLEE TAK ADA SILICA GEL??

Hal ini kerana, Shaklee merupakan suppelement ASLI, TIADA BAHAN PENGAWET, TIADA PEWARNA TAMBAHAN, TIADA BAHAN PERASA... Oleh sebab itu, Supplement Shaklee tidak memerlukan Silica Gel!! Hebatkan product Shaklee??

Akan tetapi, jika anda membeliatau consume Chewable Vita-C Plus for ur child, jangan terkejut pulak bile nampak Silica Gel... 

Meh tengok nie....


Inilah bentuk Silica Gel didalam Chew Vita-C.. Unikkan bentuknya.. Tak macam silica gel yang lain..

Kenapa ade silica gel kan?? Kerana  nama supplement ini pon Chewable Vita-C Plus untuk kanak-kanak, yang mane kita ketahui kanak-kanak nie tak alert dengan persekitaran sekeliling.. Let say, kita yang ambil supplement Chew nie bagi pada anak, dah tentu kita akan pastikan TANGAN KITA KERING.. Am I Rite?? Tapi kanak-kanak?? Deme selalunya main tonggang je botol vitamin kan? Samada tangan kering ke tak deme xpeduli... Btol kan?? 

So, hebatnya Shaklee nie sampai itu pon diambil kira jugak.. Oleh sebab demikian, Shaklee ambil langkah awal dan bijak dengan menyediakan penyerap kelembapan tersebut.. Lagipun, silika gel yang terdapat dalam botol Chew Vita-C nie tak sama dengan silica gel yang lain.. yang biasa selalunya tak ada safety, just bungkus dalam paper yang boleh koyak bile2 masa dan kebarangkalian utk anak2 buat main dan makan adalah tinggi! 

Tapi Silica Gel Shaklee diletakkan didalam bekas keras dan kecil serta ditutup serapatnya.. so kebarangkalian untuk anak2 menyentuh adalah rendah sama sekali!!

Alhamdulillah, terjawab akhirnya persoalah cust tersebut... So janganlah ragu-ragu untuk mendapatkan atau mencuba product Shaklee nie kerana banyak kebaikan dan manfaat untuk kesihatan tubuh badan...


Berminat untuk mendapatkan SUPPLEMENT SHAKLEE??

HARGA SUPER DUPER JIMAT MENANTI ANDA!!

Hubungi Sya,

Puan Sya 
SMS/Whatsapp 010-278 3044 / 019-7907970 
BBM Pin : 288F2692 
WeChat ID : aisyaimaan
Fanpage FB :Vitalicious
E-mail : khairunnisa.maknor@gmail.com
Share:

Thursday, 5 September 2013

JOM LAYAN TESTIMONI CUST YANG CONSUME SET SKINCARE SHAKLEE!! TERBAIK..

Assalamualaikum WBT sume :)
Hari ni  Sya lewat cket online due to beberapa perkara yang kene settlekan regarding order cust yang delay.. Still pending tapi tak pe lah maybe ade hikmah sume nie jadi.... Sabar itu penting kan :)
Ok, dalam menunggu sign & symptom untuk melahirkan yg tak kunjung tiba lagi nie even dah 39weeks 3days, Sya nak share beberapa testimoni cust yang consume Set Skincare Shaklee yang telah berjaya mendapatkan kulit yang cantik seperti yang diidamkan oleh ramai wanita...
Jom tgk!









Inilah antara wajah2 yang telah berjaya mendapatkan Kulit Cantik dengan Set Skincare Shaklee... Memang berkesan! Tiada apa yang perlu diragui kerana Shaklee menawarkan SUPPLEMENT/VITAMIN untuk kecantikan kulit untuk merawat dari dalam....
Yang penting dalaman harus bersih dan bebas dari toksin/kotoran/bendasing dulu baru la result die mengancam!!
Anda bila lagi?? Ramai yang berpuas hati dengan Set Skincare Shaklee yang nyata memberi kesan yg amat POSITIF!!

Berminat untuk mendapatkan SET SKINCARE SHAKLEE??

HARGA SUPER DUPER JIMAT MENANTI ANDA!!

Hubungi Sya,

Puan Sya 
SMS/Whatsapp 010-278 3044 / 019-7907970 
BBM Pin : 288F2692 
WeChat ID : aisyaimaan
Fanpage FB :Vitalicious
E-mail : khairunnisa.maknor@gmail.com
Share:

Monday, 2 September 2013

16.8MIL RAKYAT MALAYSIA OBESE!!

Assalamualaikum sume :)

Pagi nie nak sharing infoo cket pasal Set Kurus Shaklee.. Malaysiakan kaya dengan perlbagai jenis makanan... Ade yang kata Malaysia nie Syurga Makanan... Itu Sya mmg tak dinafikan... Sebabkan Malaysia nie ade pelbagai kaum so makanan pon ade berbagai2 jenis... Soooooodap plak tu kan...

Kita start pagi dengan makanan mcm mane?? Nasi Lemak? Roti Canai? itu mmg dah biasa kan?? Setiap hari pon mcm tu kan.... Minum pulak air Teh Tarik Kaw Gelas Besaq!! Waallawweeyy.... Kalau bab makan mmg xhengat... Sedap pulun :)

Finally ape jadi?? 



Macam nie la jadinya... Lemak berkumpul sana sini... Nauzubillah... Lepas tu fenin pale pk camne cara nak LOOSE WEIGHT... Sbbnya?? Dah start macam2 penyakit datang.... Kencing Manis, Darah Tinggi, Sakit Jantung 1001 jenis penyakit.... Nak ke?? 

16.8mil RAKYAT MALAYSIA OBESEE okeh!

Alhamdulillah sejak berkecimpung dalam Shaklee nie, kebanyakkan cust yang mulanya nak try Set Kurus Shaklee finally repeat order sebabnya berbaloi dengan harga dan sangat berkesan....

Antara Set Kurus yang Hot :-


3 item nie sangat2 lariss.. Bukan saje berkesan malah memberikan kesihatan yang baik kepada tubuh badan... Selain Alfalfa, OMEGA GUARD juga mampu dalam penurunan/pengurusan berat badan yang berkesan.. Hal ini kerana, OMEGA GUARD merupakan AGEN PEMBAKAR LEMAK yang effective kepada tubuh badan..


Berminat untuk mendapatkan SET KURUS SHAKLEE??

HARGA SUPER DUPER JIMAT MENANTI ANDA!!

Hubungi Sya,

Puan Sya 
SMS/Whatsapp 010-278 3044 / 019-7907970 
BBM Pin : 288F2692 
WeChat ID : aisyaimaan
Fanpage FB :Vitalicious
E-mail : khairunnisa.maknor@gmail.com
Share:

Thursday, 29 August 2013

MASALAH RAMBUT GUGUR??

Assalamualaikum WBT sume :)

Lately nie ade beberapa orang cust yang baru lepas bersalin mengadu, rambut banyak sangat gugur bile sikat rambut or lepas mandi.. Mintak pendapat Sya apa supplement yang baik utk kuatkan rambut.. Ade yang hampir botak sbbkan keguguran yang teruk...

Kesian pulak Sya dengar masalah cust nie.. Sya dlu pon ade masalah rambut gugur nie.. Tapi lepas consume Set Hamil nie tak ade pulak nmpk rambut bersepah2 kat lantai lagi.. Alhamdulillah... 

Bagi ibu berpantang yang mengalami masalah KEGUGURAN RAMBUT yang teruk nie boleh cuba Zinc Complex.. Lagi pun, dalam Set Pantang kan mmg ade includes Zinc nie kan.. better amalkan dari sekarang :)

Bagi yang bermasalah keguguran rambut yg bukan sbb melahirkan or berpantang pon boleh try Zinc Complex nie.. Hasilnya pasti tidak mengecewakan....

Zinc Complex - 120biji tahan sehingga 2-4 bulan..
 Jom kite tgk testimoni cust yang dah try Zinc Complex ni untuk yang bermasalah rambut gugur... Check it out!




Haaaaa.... Teruja kan?? Skang xperlu nak bersusah payah pegi Hair Treatment memahal tp hasilnye xmemuaskan hati... Duit kuar banyak tp keadaan ttp sama..

So apa kata bertukar kepada supplement yang sememangnya baik untuk kesihatan nie.. Tak rugi pon mencuba.. Banyak khasiat Zinc nie untuk kesihatan.. Sya akan elaborate kat next entry ye :)

Berminat untuk mendapatkan Zinc Complex??

HARGA SUPER DUPER JIMAT MENANTI ANDA!!

Hubungi Sya,

Puan Sya
SMS/Whatsapp 010-278 3044 / 019-7907970
BBM Pin : 288F2692
WeChat ID : aisyaimaan
Fanpage FB :Vitalicious
Share:

Wednesday, 28 August 2013

[TESTIMONI SET KURUS] : "BUKAN SAJA BERAT MAKIN KURANG, KULIT JADI HALUS, BADAN PON CERGAS!!"

Assalamualaikum...

Lame nye rase tak sharing pasal Set Slimming Shaklee ni..Mesti ramai yang risau berat badan naik lepas raya nie kan? Al-Maklum laaaa, makan sedap2.. Open House sana - sini.. So lemak pon sesedap hati menempel kat badan tu... So bile bulan pose timbang -VE, sukeeee la kan.. Pas raya?? Dah timbang?? ke xberani nak timbang?? Heheheh... 

Sebabnya kita sendiri boleh rase perubahan pada badan kita.. Rasa berat je badan, tumit dah start sakit2, dah cepat mengah bile wat keje or bejalan.. Tu tandanya ape?? Haaaaa, tandanya WEIGHT GAIN laaaa tu..... Hehe :)

Ok la, memule jom layan testimoni akak nie yg consume Set Kurus Shaklee only for 2weeks! Perubahan dah dirasai oleh empunya diri sendiri... 




Empunya diri kata BERAT BADAN BERKURANGAN, KULIT MAKIN LEMBUT & HALUS, BEKAS JERAWAT HILANG DAN BADAN CERGAS...

Akak nie consume suplement yang mana untuk dapatkan pake kesihatan yang ohsem nie???

HERB-LAX (out of stok) + LECITHIN + ESP

Disebabkan HERB-LAX out of stok so ramai yg menjadikan ALFALFA sebagai alternatif lain untuk Slimming Set Shaklee ni... 

Berminat untuk mendapatkan PAKEJ KURUS + SIHAT + KULIT CANTIK ini??

HARGA SUPER DUPER JIMAT MENANTI ANDA!!

Hubungi Sya,

Puan Sya
SMS/Whatsapp 010-278 3044 / 019-7907970
BBM Pin : 288F2692
WeChat ID : aisyaimaan
Fanpage FB :Vitalicious
Share:

Sunday, 25 August 2013

[TESTIMONI SET SKINCARE] : "MEMANG BERKESAN SET KULIT NI BABE, KULIT DAH GLOWING MOWING HAAA.."


Assalamualaikum sume... 
Hari 25/8/13 genap lah baby dalam perot 38weeks.. OMG!! 38weeks dah ke?? lg 2weeks nak menghadapi DUE DATE iaitu 9/9/2013.. Pasaan?? Sangan nebesss walaupun anak no2... Semoga dipermudahkan proses bersalin kali ni.. Semoga ALLAH berbanyakkan rezeki baby untuk Fully Breastfeed.. Semoga baby lahir dengan sihat selamat dan sempurna... Aammiinnn :)

Ok now, jom tgk Testimoni Set Kulit Cantik bagi cust Sya yang merupakan seorang Model Sambilan/Seorang Ibu yang berjaya menyusukan anak lelakinya sehingga 2tahunlebih!! Saluteee :)

Ok, sebelum tu, Sya cite cket background cust Sya nie ye... Merupakan seorang Model Sambilan, Seorang Ibu beranak 1, Body menten meletops, Cantik... Sya mmg tau dia ade masalah kulit.. 

One day kiteorg wassap2, then die pon tanye ade ke supplement utk kulit? Bile org dan bertanya, bagaikan oranga mengantuk disorongkan bantal la Sya bercerita.... Hehe... Sya mmg fully suggest kat die utk try set kulit... Alhamdulillah dia nie seorang yang boleh terima pandangan org lain..

After a month dia pakai, die bg respon kate KULIT DAH MAKIN BERSIH tp still ade jerawat naik la tp xbanyak.. Alhamdulillah pade perubahan.... then raya hr tu wassap2 lg tnya camne perubahan after pakai SET KULIT SHAKLEE... Nah, nie jawabnyeee...... (baca sendiri naaaaa.....)


Alhamdulillah suka hati Sya dengar dan dapat feedback yang positif dari cust :) Actually, dia ade bg pic sebagai bukti.. tapi nnt Sya share ye.. sebabnye Sya nak wat perbandingan dlu sebelum dan selepas pengunaan Set Kulit nie :)

Dia just consume Vit E Complex + B.Complex + Chew Vit C

Hasil boleh dilihat seawal 2bulan pengunaan.. Bergantung kepada penerimaan tubuh jugak..  

Soooo, apa tunggu lagi?? Jangan bazirkan masa dan wang untuk product yang belum tentu berkesan untuk anda.. Pilihlah product yang SEMULAJADI dari tumbuhan dan bebas dari bahan kimia yang terbukti tidak baik utk tubuh anda :)

 BERMINAT UNTUK MENCUBA SET SKINCARE SHAKLEE??

HARGA SUPER DUPER JIMAT MENANTI ANDA!!

Hubungi Sya,

Puan Sya
SMS/Whatsapp 010-278 3044 / 019-7907970
BBM Pin : 288F2692
WeChat ID : aisyaimaan
Fanpage FB :Vitalicious
Share:

Friday, 23 August 2013

[MUST KNOW] : B.COMPLEX MENYEBABKAN URINE KEKUNINGAN?? KENAPA??

Assalamualaikum sumee :)

Wat ape tuu.. (Ikut gaya anak dare Sya kalau nak tnye kite tgh watpe) hehe.. Rindu kat Imaan sbb dah 2 hari ikut nendanya balik Enstek.. Nasib la ade walid peneman dikala sunyi.. ececec :)

Ok la, 1st of all Sya nak tanya, ada tak sesiapa yang consume Vitamin B Complex Shaklee then perasan warna urine KEKUNINGAN??

Act, tergerak nak wat post pasal nie sbb some of my cust bertanya..  Antara soalannye :-

" Sya nape pas consume Shaklee nie kencing jadi kuning eh? "
" Dik, nak tanye, nape bila makan B.Co pas tu buang air kecil mesti warna kuning? "

Dan beberapa pertanyaan lain yang same erti jee cam soalan diatas...

VITAMIN B.COMPLEX

  Vitamin B.Complex pon warna kuning :)

Kenapa urine warna KUNING ble makan B.CO??

Sebabnya Vitamin B.Co termasuk dalam kumpulan Vitamin Larut Air.. Vtamin B.Co terdapat unsur RIBOFLAVIN (sila click utk tahu lebih lanjut berkaitan RIBOFLAVIN)...Toksin yang tak diperlukan dan mineral yang xdapat diserap akan disingkirkan melalui air kencing.. Nah, sbb itu laa urine kite bewarna kekuningan... 

Oleh itu, bagi sesiapa yang consume Vitamin B.Complex diharuskan minum air masak/mineral 2-3 liter sehari.. So urine kite akan bersih..

Ramai bertanya penting ke Vitamin B.Co utk tubuh badan??
Jawabnyaaa.... MESTILAH penting.... Sebabnyaa, antara keperluan vitamin B complex ini, ialah untuk mengurangkan stress dan kelesuan, membantu dalam kestabilan saraf dan meningkatkan proses pemikiran, menukarkan makanan kepada tenaga-menolong memetabolismekan karbohidrat, lemak dan protein, mencegah barah serviks, penyakit jantung dan kecacatan spina, menggalakkan kesihatan system kardiovaskular yang lebih baik.

Haaa itu kelebihan VITAMIN B.COMPLEX secara amnya.. 

Tetapi, Vitamin B.Complex Shaklee berbeza berbanding yang terdapat dipasaran.. KERANA.... 
Selain lengkap dengan lapan kumpulan vitamin B , vitamin B Complex Shaklee dilengkapi dengan Sistem penyerapan Boaktif Berpaten. Lebih tepat lagi asid Folik, iaitu sejenis vitamin B yang tidak dapat diserap dengan mudah. Namun begitu Shaklee telah menghasilkan suatu selaput asid folik yang unik untuk menjadikan zat tersebut lebih mudah diperolehi dan digunakan dalam badan.Teknologi berpaten ini adalah ekslusif bagi Shaklee. Secara ringkasnya Vitamin B yang lebih baik mempunyai ciri2 berikut :
 ~> Sistem penyerapan bioaktif berpaten
  ~> Kesemua lapan jenis vitamin B yg diperlukan termasuk Biotin
~> Peningkatan penghantaran zat
  ~> Tablet mudah ditelan

 So bagi yang merancang utk hamil, yang sedang hamil, yang menyusukan bayi, yang kerja under tekanan, yang mengidap kencing manis, darah tinggi or migrain SANGAT PERLU untuk consume VITAMIN B.COMPLEX utk kesihatan yang optmum!!

 BERMINAT UNTUK MENCUBA VITAMIN B.COMPLEX SHAKLEE??

HARGA SUPER DUPER JIMAT MENANTI ANDA!!

Hubungi Sya,

Puan Sya
SMS/Whatsapp 010-278 3044 / 019-7907970
BBM Pin : 288F2692
WeChat ID : aisyaimaan
Fanpage FB :Vitalicious
Share:

Thursday, 22 August 2013

MANFAAT ALFALFA SHAKLEE - TIADA SETANDINGNYA!


Assalamualaikum sume :)

Hari ni nak share kebaikan ALFALFA untuk kesihatan tubuh badan.. Ramai yang sedia maklum.. Alfalfa Shaklee ni banyak membantu dalam menyelesaikan masalah kesihatan kepada sesiapa yang mengamalkannya.. Contohnya, masalah Resdung, masalah Keputihan, masalah Kurang Susu Ibu dan macam2 lagi.. Ramai yang mengakui kehebatan Alfalfa Shaklee ni dab sangat berpuas hati dengan hasilnya..

Ok, now let's check it out APA MANFAAT ALFALFA SHAKLEE nie sebenarnya......


Rupa ALFALFA nie lebih kurang cam TAUGEH.. Khasiat die sangat la banyak.... Antaranya ialah :-

1.    Merawat gangguan pencernaan

2.    Mengawal kolestrol dalam darah

3.    Menghapuskan kolestrol buruk 'LDL' dari tubuh

4.    Mengurangkan risiko penyakit jantung dan strok

5.    Bagus untuk pesakit diabetes kerana mengurangkan paras gula dalam darah

6.    Mencegah edema - Pengumpulan air dalam badan

7.    Mengurangkan simptom menopous

8.    Merawat asthma dan lain-lain masalah pernafasan

9.    Merawat masalah sembelit

10.  Menyahkan toksik dalam tubuh

11.  Mengurangkan kesakitan otot dan sendi

12.  Meningkatkan sistem pertahanan tubuh

13.  Membantu masalah penghadaman

14.  Membantu memperbanyakkan susu ibu

15.  Mengurangkan masalah pundi kencing

16.  Mengurangkan masalah gastrik dan gangguan hati

17.  Meningkatkan kesihatan prostat

18.  Bertindak seperti kacip fatimah kepada wanita

19.  Menghangatkan hubungan suami isteri

20.  Membantu tingkatkan kesihatan lelaki

Banyakan manfaat ALFALFA nie... Just consume makan sehari sekali mengikut dose yang ditetapkan kesihatan tubuh kite terjamin.. Insyaallaah..

Bagi yang ingin mencuba ALFALFA boleh call Sya utk dapatkan harga super duper jimaaat!!!

HARGA SUPER DUPER JIMAT MENANTI ANDA!!

Hubungi Sya,

Puan Sya
SMS/Whatsapp 010-278 3044 / 019-7907970
BBM Pin : 288F2692
WeChat ID : aisyaimaan
Fanpage FB :Vitalicious
Share:

Sunday, 18 August 2013

[TESTIMONI ALFALFA] : " Dulu Kena Pakai Pantyliner, Sekarang Tak Payah!! "

Assalamualaikum sume :)
Banyak ke undangan Open House weekend nie?? Sampai xtau mane umah nak kene pegi dlu kan.. Alhamdulillah rezeki kata org.. Datang makan jeee... Pas raya cuba TIMBANG balik berat.. NAIK or TURUN?? heheheh 

Ok, hari nie nak sharing pasal ALFAFA.. Apa kebaikan ALFAFA nie? Jangan tak tau u ollss, ALFAFA nie sangat2 bagus untuk kesihatan.. ALFAFA nie dikenali jugak sebagai MAKJUN MODEN!! Haaaa kau! Still xpercaya??


Ok, sebelum Sya terangkan dengan lebih lanjut, meh layan testimoni dari Cust Sya nie.. Sorang ANAK DARA yang wechat sya mengadu ada masalah KEPUTIHAN yang teruk jugak laaa... Hellow, anak dara ok!! Kesihatan dan Kebersihan sgt2 perlu diutamakan... Nanti dah kawen camne?? Xterfikir ke??

  

Haaaaa, amacam?? Teruja x?? Sis nie baru consume SEMINGGU sahaja dah dapat menyelesaikan masalah KEPUTIHAN yang dialami bertahun tu.. So, xpercaya lg?? Pluss, bonuss pulak turun berat badan 2KG in a week!! IMPRESSIVE!!

Berminat x nak try ALFAFA or else we called it MAKJUN MODEN nie??  

Harga Istimewaaaaaa Menanti Anda!!!


 Hubungi Sya,

Puan Sya
SMS/Whatsapp 010-278 3044 / 019-7907970
BBM Pin : 288F2692
WeChat ID : aisyaimaan

Share:

Friday, 16 August 2013

[TESTIMONI SET KULIT] : Kulit Kusam Hilang! Wajah Semakin Berseri!


Amboi manisnyaaaaa akak nie...Perubahan yang sgt ketara bile akak nie consume Set Kulit Shaklee.. Selepas 7 bulan pengambilan Set Kulit, tiada lagi wajah yang kusam, masalah jerawat pon hilang.. Kulit jadi makin cerah dan berseriiii....

Apa item dalam Set Kulit yang akak maniss nie consume?? Ramai btol dok tanye Sya pasal Set Kulit nie... Sabaq naaaa, Sya habaq 1 per 1 bg clear :)

Akak nie consume :-

ESP
VIT C 
VIT B.COMPLEX
VIT E 

Apa kebaikan setiap Vitamin yang Akak Manis nie consume kepada KULIT kite??

ESP ~> Membantu mengatasi masalah jeragat, parut, jerawat dan kulit kusam

Vit C ~> Untuk menjamin kecantikan kulit agar kelihatan cantik , Sebagai anti penuaan
              untuk awet muda, Untuk merangsang penghasilan kolagen dalam badan

Vit. B. Co ~> Sebagai pelengkap nutrien.. Ia membantu mengurangkan garis garis halus di kulit. Ia juga penting untuk melanin yang memberi warna pada kulit. Lagi kerap anda berada dibawah matahari, lebih banyak B-Complex diperlukan..Vitamin B Complex ini juga bertujuan untuk menambah pembuatan sel sel darah, mencegah kelesuan dan baik untuk mata...  

Vit E ~> Melambatkan proses penuaan, Mengurangkan kedutan dan meningkatkan keanjalan kulit, Mencegah kesan negatif yang disebabkan oleh sinar ultraviolet, Menaikkan seri wajah..

Amacam?? teruja kan dengan hasil akak manis nie?? Tak teringin nak try ke?? 

Harga Istimewaaaaaa Menanti Anda!!!

 
 Hubungi Sya,

Puan Sya
SMS/Whatsapp 010-278 3044 / 019-7907970
BBM Pin : 288F2692
WeChat ID : aisyaimaan
Share:

Thursday, 15 August 2013

Good News!!!

GOOD NEWS for all cust or readers yang berada di sekitar Putrajaya, Cyberjaya, Bangi, Kajang, Puchong dan sewaktu dengannya yang ingin mendapatkan supplement Shaklee secara COD boleh order dengan.......... (",)

PN. IEMA


Cantik Manis orgnye..

Boleh menghubungi beliau ditalian 012-3296131 dan dapatkan harga istimewa dari beliau :)

Jom jenguk BLOG beliau,

Love, Health, Beauty
 
Share:

Wednesday, 14 August 2013

LECITHIN IS BACK!!

ALHAMDULILLAH..
Besh btol rase hati hari nie sbb Bonus Shaklee dah masuk + annoucement dari HQ mengatakan LECITHIN dah ade stok balik.... Punye la ramai cust yang dok msg nak kan lecithin nie.. Mmmg hot item btol laaa...

Lagi2 pas raya nie berat badan naik cam kene pam kan.. Ape tak nye, makanan yang dihidang punyee la sedap2... xmakan rugii.. hehe.. tapi jangan risau, LECITHIN penyelesaiannya...


Apa Manfaat LECITHIN nie?? 

~> Dapat melindungi hati
~> Sebagai agen penyerap vitamin yang larut lemak
~> Pemecahan lemak dan kolestrol yang berkesan
~> Agen pelansingan yang terbukti
~> Mencantikkan otot dan kulit
~> Memperbaiki alergi
~> Menghalang kejadian batu karang
~> Mempertingkatkan daya ingatan dan meringankan stress
~> Menghalang tekanan darah tinggi
~> Memperbaiki prostat lelaki
~> Menyelesaikan masalah sembelit

LECITHIN SHAKLEE ini diekstrak dari kacang soya organik bukan-GMO, setiap kapsul mengandungi 520mg lecithin soya termasuk 80mg kolin dan 48mg inositol. Lecithin yang dirembeskan oleh tubuh akan menghasilkan acetyl-kolin, inositol, fosforus dan lemak tak tepu.

Jom layan testimoni cust yang dah try LECITHIN SHAKLEE nie :)

 
Soooooooo?? Apa tunggu lag.. Meh order LECITHIN untuk reduce weight yang dah naik berkilo2 time raye nie!!

BERMINAT?? TERUJA?? 

 Hubungi Sya,

Puan Sya
SMS/Whatsapp 010-278 3044 / 019-7907970
BBM Pin : 288F2692
WeChat ID : aisyaimaan

 
Share:

Monday, 12 August 2013

[TESTIMONI SET KESUBURAN] : Hanya 2 Bulan Dah Berjaya Hamil!!

Alhamdulillah..
Apa lagi ayat yang mampu diucapkan jika impian untuk mengandungkan zuriat sendiri tercapai..

Sesiapa pon mengimpikan untuk melahirkan dan mempunyai zuriat.. Ada yang cepat ade yang lambat.. Sume tu kerja Allah.. Yang penting jgn putus asa dan jgn penat untuk terus usaha..

Jom kite layan testimoni cust kepada SID nie yang berjaya hamil dalam 2 bulan selepas consume Set Kesuburan.....

Cust nie consume GLA + ALFAFA + ESP + VIT B dan Zinc untuk SUAMI....Alhamdulillah berjaya :)
 
Teruja kan bile baca testimoni cust SID nie...  So pada sesiapa yang nak try boleh calling2 Sya.. Kite sembang2 n cite2 detail :)


Hubungi Sya,

Puan Sya
SMS/Whatsapp 010-278 3044 / 019-7907970
BBM Pin : 288F2692
WeChat ID : aisyaimaan

Share:

Saturday, 10 August 2013

[TESTIMONI VIVIX] : Mak Kata, "ROKOK PAHIT MACAM HEMPEDU"

Assalamualaikum WBT..
Hari ni dah Raya yang ke-3.. Mesti ramai yang dah plan nak balik ke bandar ade yang plan nak g Open House plan nak sambung beraya dan x lupe yang dah pon kene bekerja.. Like my hubby laaa... Hari ni dah start keje.. Ape nak wat kan.. Tuntutan keje lagi penting.. hehe..

Tak ape la.. Beraye ngan Imaan aje la walaupun tgh sarat2 menunggu hari nak melahirkan nie.. hehe.. Amboii mak buyung sarat2 pon klu bejalan mmg lajuuuu je :)

Hari nie nak share testimoni kehebatan VIVIX kepada seorang MAKCIK yang merupakan PEROKOK TEGAR.. bkn rokok daun gulung tu yee.. Nie ROKOK DUNHILL.. Haaa koo, makcik millenium nie :) xmain dah hisap rokok daun.. hehe...

Kita sebagai anak mesti lah nak yang terbaik untuk MAK kan.. lagi2 MAK hanya one and only dalam dunia nie.. So apa jua yang boleh kite bagi untuk kebaikan MAK mesti kita akan usahakan jugak untuk dapatkan :)

So apa kata u olss layan TESTIMONI CUST nie yang berjaya membuatkan MAK beliau dari seorang PEROKOK TEGAR kepada seorang yang XNAK MEROKOK LANGSUNG....

 Bile baca testimoni cust nie pon kite dah rasa teruja, btol x?? So apa kata hadiahkan lah VIVIX kepada insan2 tersayang yang sgt lah ssh nak berhenti merokok... Insyaallah VIVIX penawarnya..

Selain daripada bagus untuk PEROKOK TEGAR, VIVIX jugak diakui sgt bagus untuk PENGIDAP KENING MANIS/DARAH TINGGI yang kronik.. Pada sesiapa ada ibubapa yang mengidapi Kencing Manis/ Darah Tinggi boleh try VIVIX dan tgk lah hasilnya sendiri!!!


Berminat?? Teruja untuk mencuba Vivix??

Hubungi Sya,

Puan Sya
SMS/Whatsapp 010-278 3044 / 019-7907970
BBM Pin : 288F2692
WeChat ID : aisyaimaan
Share: