Telegram / Whatsapp 019 -7907970. No calls.

Friday 23 August 2013

[MUST KNOW] : B.COMPLEX MENYEBABKAN URINE KEKUNINGAN?? KENAPA??

Assalamualaikum sumee :)

Wat ape tuu.. (Ikut gaya anak dare Sya kalau nak tnye kite tgh watpe) hehe.. Rindu kat Imaan sbb dah 2 hari ikut nendanya balik Enstek.. Nasib la ade walid peneman dikala sunyi.. ececec :)

Ok la, 1st of all Sya nak tanya, ada tak sesiapa yang consume Vitamin B Complex Shaklee then perasan warna urine KEKUNINGAN??

Act, tergerak nak wat post pasal nie sbb some of my cust bertanya..  Antara soalannye :-

" Sya nape pas consume Shaklee nie kencing jadi kuning eh? "
" Dik, nak tanye, nape bila makan B.Co pas tu buang air kecil mesti warna kuning? "

Dan beberapa pertanyaan lain yang same erti jee cam soalan diatas...

VITAMIN B.COMPLEX

  Vitamin B.Complex pon warna kuning :)

Kenapa urine warna KUNING ble makan B.CO??

Sebabnya Vitamin B.Co termasuk dalam kumpulan Vitamin Larut Air.. Vtamin B.Co terdapat unsur RIBOFLAVIN (sila click utk tahu lebih lanjut berkaitan RIBOFLAVIN)...Toksin yang tak diperlukan dan mineral yang xdapat diserap akan disingkirkan melalui air kencing.. Nah, sbb itu laa urine kite bewarna kekuningan... 

Oleh itu, bagi sesiapa yang consume Vitamin B.Complex diharuskan minum air masak/mineral 2-3 liter sehari.. So urine kite akan bersih..

Ramai bertanya penting ke Vitamin B.Co utk tubuh badan??
Jawabnyaaa.... MESTILAH penting.... Sebabnyaa, antara keperluan vitamin B complex ini, ialah untuk mengurangkan stress dan kelesuan, membantu dalam kestabilan saraf dan meningkatkan proses pemikiran, menukarkan makanan kepada tenaga-menolong memetabolismekan karbohidrat, lemak dan protein, mencegah barah serviks, penyakit jantung dan kecacatan spina, menggalakkan kesihatan system kardiovaskular yang lebih baik.

Haaa itu kelebihan VITAMIN B.COMPLEX secara amnya.. 

Tetapi, Vitamin B.Complex Shaklee berbeza berbanding yang terdapat dipasaran.. KERANA.... 
Selain lengkap dengan lapan kumpulan vitamin B , vitamin B Complex Shaklee dilengkapi dengan Sistem penyerapan Boaktif Berpaten. Lebih tepat lagi asid Folik, iaitu sejenis vitamin B yang tidak dapat diserap dengan mudah. Namun begitu Shaklee telah menghasilkan suatu selaput asid folik yang unik untuk menjadikan zat tersebut lebih mudah diperolehi dan digunakan dalam badan.Teknologi berpaten ini adalah ekslusif bagi Shaklee. Secara ringkasnya Vitamin B yang lebih baik mempunyai ciri2 berikut :
 ~> Sistem penyerapan bioaktif berpaten
  ~> Kesemua lapan jenis vitamin B yg diperlukan termasuk Biotin
~> Peningkatan penghantaran zat
  ~> Tablet mudah ditelan

 So bagi yang merancang utk hamil, yang sedang hamil, yang menyusukan bayi, yang kerja under tekanan, yang mengidap kencing manis, darah tinggi or migrain SANGAT PERLU untuk consume VITAMIN B.COMPLEX utk kesihatan yang optmum!!

 BERMINAT UNTUK MENCUBA VITAMIN B.COMPLEX SHAKLEE??

HARGA SUPER DUPER JIMAT MENANTI ANDA!!

Hubungi Sya,

Puan Sya
SMS/Whatsapp 010-278 3044 / 019-7907970
BBM Pin : 288F2692
WeChat ID : aisyaimaan
Fanpage FB :Vitalicious
Share:

1 comment:

  1. info yang menarik dan sangat berguna. boleh juga baca tentang cara menghilangkan stress menggunakan b complex di sini:
    http://danishdamiadaris.blogspot.com/

    ReplyDelete