Telegram / Whatsapp 019 -7907970. No calls.

Saturday 10 August 2013

[TESTIMONI VIVIX] : Mak Kata, "ROKOK PAHIT MACAM HEMPEDU"

Assalamualaikum WBT..
Hari ni dah Raya yang ke-3.. Mesti ramai yang dah plan nak balik ke bandar ade yang plan nak g Open House plan nak sambung beraya dan x lupe yang dah pon kene bekerja.. Like my hubby laaa... Hari ni dah start keje.. Ape nak wat kan.. Tuntutan keje lagi penting.. hehe..

Tak ape la.. Beraye ngan Imaan aje la walaupun tgh sarat2 menunggu hari nak melahirkan nie.. hehe.. Amboii mak buyung sarat2 pon klu bejalan mmg lajuuuu je :)

Hari nie nak share testimoni kehebatan VIVIX kepada seorang MAKCIK yang merupakan PEROKOK TEGAR.. bkn rokok daun gulung tu yee.. Nie ROKOK DUNHILL.. Haaa koo, makcik millenium nie :) xmain dah hisap rokok daun.. hehe...

Kita sebagai anak mesti lah nak yang terbaik untuk MAK kan.. lagi2 MAK hanya one and only dalam dunia nie.. So apa jua yang boleh kite bagi untuk kebaikan MAK mesti kita akan usahakan jugak untuk dapatkan :)

So apa kata u olss layan TESTIMONI CUST nie yang berjaya membuatkan MAK beliau dari seorang PEROKOK TEGAR kepada seorang yang XNAK MEROKOK LANGSUNG....

 Bile baca testimoni cust nie pon kite dah rasa teruja, btol x?? So apa kata hadiahkan lah VIVIX kepada insan2 tersayang yang sgt lah ssh nak berhenti merokok... Insyaallah VIVIX penawarnya..

Selain daripada bagus untuk PEROKOK TEGAR, VIVIX jugak diakui sgt bagus untuk PENGIDAP KENING MANIS/DARAH TINGGI yang kronik.. Pada sesiapa ada ibubapa yang mengidapi Kencing Manis/ Darah Tinggi boleh try VIVIX dan tgk lah hasilnya sendiri!!!


Berminat?? Teruja untuk mencuba Vivix??

Hubungi Sya,

Puan Sya
SMS/Whatsapp 010-278 3044 / 019-7907970
BBM Pin : 288F2692
WeChat ID : aisyaimaan
Share:

0 comments:

Post a Comment