Telegram / Whatsapp 019 -7907970. No calls.

Tuesday 6 August 2013

Vivix Tonic Anti-Aging Terbaik!

Assalamualaikum WBT :)
Alhamdulillah hari ni dah masuk Ramadhan ke-29 dan beberapa hari saja lagi untuk kita semua umat Islam meraikan Hari Kemenangan kerana telah berpuasa selama sebulan.... Agak sayu sebab akan meninggalkan Bulan penuh Barakah nie.. Insyaallaah tahun depan jumpe lagi :)

Semakin hari semakin ramai yang bertanya pasal VIVIX kat sya... Allahuakbar! Alhamdulillah sgt sebab semakin ramai yang sedar kebaikan VIVIX nie.. Apa VIVIX tu?? Haaaa meh nak story pasal VIVIX nie.. before tu meh tgk camne rupenye VIVIX nie ye....

VIVIX nie diperbuat daripada 4 ramuan utama yang amat bermutu tinggi dalam memberi jaminan kesihatan menyeluruh kepada tubuh badan manusia.. Apa ramuannya??

4 ramuan utama dalam VIVIX yang merupakan bahan aktif yang tnggi dengan kandungan Resveratrol dan Polifenol.... Xapahm? xpe.. akan saya huraikan 1 per 1 :) Bahan yang terpilih dan diuji secara klinikal dan EXCLUSIVELY untuk pengguna SHAKLEE sahaja....

MUSCADINE GRAPE :- 
 Anggur hebat ini adalah SATU-SATUnya anggur di alam semulajadi yang mempunyai lebih daripada satu kromosom, yang mana penyelidik percaya profil polyphenolnya berpotens untuk manfaat kesihatan. Ia juga mengandungi asid allergik dalam kepekatan yang tinggi, satu phyto-nutrient yng tidak dijumpai didalam anggur jenis lain dan telah menunjukkan ciri-ciri menghentikan kimia penyebab kanser, anti-virus dan anti-bakteria.

PURPLE CARROT :-
Merupakan sumber terbaik Vitamin A dan juga mengandungi anthocyanins dananti-oksidan yang mustajab. Anthocyanins adalah bertanggungjawab pada warna merah menyala biru dan ungu pada buah dan sayuran. Berry mengandungi banyak anthocyanins, terutama sekali blueberry yang mengandungi aktiviti anti-oksidan yang teramat tinggi. Kajian telah menunjukkan anthocyanins mempamirkan banyak aktiviti biologi termasuk anti-oksidan, anti-radang, anti-mikrobal, anti carcinogen. Tambahan pula, ia juga mempamerkan kesan pada saluran darah platelet dan lipoprotin yang berkebolehan mengurangkan risiko penyakit koronari jantung.

ELDERBERRY :-
Satu daripada manfaat Elderberry adalah keberkesanannya dalam mengubati simptom selsema terutama sekali Influenza B. Berry mengandungi flavonoids yang mempunyai ciri antioksidan yang kuat, dengan demikian akan dapat mengukuhkan sistem immune dan dapat melawan jangkitan virus dan bakteria. Pada masa yang sama,Elderberry adalah sangat kaya dengan sebatian yang dikenali sebagai anthocyanins yang memberi kesan anti-radang. Ia juga dapat mengurangkansimptom sakit otot, sakit atau demam yang berkaitan dengan selsema dan influenza. Selain itu juga, Elderberry sangat kaya dengan Vitamin A, B dan C serta nutrien yang peting untuk badan.

POLYGONUM CUSPIDATUM :-
Juga dikenali sebagai Knotweed Jepun adalah tumbuhan perenial yang besar berasal dari Asia, yang juga banyak ditemui di Amerika Utara dan Eropah.Knotweed Jepun adalah sumber komersial Resveratrol yang juga terdapat dalam ekstrak kulit anggur merah dan juga biji anggur merah. Banyak manfaat tumbuhan ini antaranya ialah sebagai anti-penuaan.

WOW!! Sangat bagus VIVIX nie dengan dirumus menggunakan bahan2 terpilih yang terbaik untuk kesihatan... Tak rugi mencuba... Bukan setakat sebagai anti-penuaan bahkan sangat2 bagus untuk sesiapa yang mengidap Kencing Manis, Darah Tinggi yang kronik.. Insyaalah VIVIX merupakan penyelesaiannya.

Berminat untuk mecuba VIVIX??

Hubungi Sya,

Puan Sya
SMS/Whatsapp 010-278 3044 / 019-7907970
BBM Pin : 288F2692
WeChat ID : aisyaimaan



Share:

0 comments:

Post a Comment