Telegram / Whatsapp 019 -7907970. No calls.

Thursday 8 August 2013

[VIVIX] : ANTI-AGING TAHAP SELLULAR!!

Selamat Hari Raya!!!
Selamat Menjamu Selera makanan yang enak-enak time raya nie dan berhati2 ketika memandu.. Utamakan keselamatan ye..

Alhamdulillah sempat lg menulis kebaikan supplement VIVIX Shaklee untuk pembaca semua :) Hai nie nak sharing pasal 4 MEKANISMA PENUAAN PADA TAHAP SELLULAR..



Apa benda tu?? Meh nak story cket...

Didalam satu penemuan utama, kajian klinikal terkini menunjukkan ramuan aktif Vivix berupaya mengaktifkan pengawalan utama genetik yang menolong penuaan pada tahap sellular.

Didalam kajian makmal yang dilakukan, ramuan Vivix telah menunjukkan ia memberi impak kepada empat mekanisma utama penuaan pada tahan sellular iaitu :-
 
MELINDUNGI DAN MEMBAIKI SELLULAR DNA  
 Setiap hari, setiap sel tubuh akan diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA. Serangan-serangan ini merosakkan pengkalan data genetik, menghasilkan satu 'typo' (kesilapan dari yang asal) yang akan mengganggu fungsi sel dan panjang umur. Ramuan yang terkandung didalam Vivix dapat melindungi dan memperbaiki sellular DNA.

MEMBERI IMPAK POSITIF KEPADA PENGAWALAN GENETIK  
Pengawalan genetik menyumbang kepada deteriorasi (kemerosotan) umur pada tahap sellular. Didalam satu penemuan utma, ujian klinikal terbaru menunjukkan ramuan Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap sellular.

MENGGALAKKAN BIOGENESIS MITOCHONDRIA
Mitochondria (penjana tenaga) didalam sel menghasilkan tenaga yang tubuh manusia perlukan setiap hari. Apabila kecekapan mitochandria menurun maka fungsi sel turut menurun. Ramuan Vivix dapat menggalakkan Biogenesis (pembentukan baru) mitochandria untuk meningkatkan tahap tenaga didalam sel.

MELAMBATKAN PEMBENTUKAN PROTIN AGE
AGE (Advance Glycation End products). Penimbunan berlebihan protin AGE boleh menyebabkan kerosakkan tahap sellular yang akan mengganggu keutuhan sel dan panjang umur. Ramuan Vivix adalah 10x lebih kuat  dari resveratrol (kandungan unix dalam anggur muscadine) untuk melambatkan pembentukkan protin AGE.

Selain daripada 4 Mekanisma tersebut, Vivix juga MENOLONG, MEMBANTU, MENJAGA dan MEMELIHARA :-

Kesihatan Jantung, Kesihatan Otak, Kesihatan Sistem Immune, Kesihatan Sendi, Perlindungan Antioksidan, Peningkatan Tenapa pada tahap sellular, Kesihatan dan Kesejahteraan tubuh badan yang lebih terjamin...

Berminat?? Teruja untuk mencuba Vivix??

Hubungi Sya,

Puan Sya
SMS/Whatsapp 010-278 3044 / 019-7907970
BBM Pin : 288F2692
WeChat ID : aisyaimaan
Share:

0 comments:

Post a Comment