Telegram / Whatsapp 019 -7907970. No calls.

Monday 9 September 2013

[EKSPERIMEN] : PREGGY MOMMY PLEASE ALERT! VITA LEA VS OBIMIN!! SEE WHAT HAPPEN!!

Assalamualaikum WBT :)

Happy Monday bagi yg bekerja.. Monday Blues like usual ke?? Hehe... Relax la, Kerjatu kan 1 ibadah.. Dapat pahala lagi kalu kita ikhlas bekerja :)

Ok, back to the topic..Let's be serius..

Ada x mommies yang baca blog Sya nie yang tengah preggy and consume makan OBIMIN??

Mesti ada kan.. Sebabnya kebanyakkan Hospital or Klinik Swasta akan bg Obimin untuk preggy mommies sbb katenye dah lengkap sume nutrien dalam 1tab obimin.. So far Sya xpenah try Obimin sepanjang preggy.. Samada masa preggykan Imaan or yg 2nd nie.. Time Imaan dulu just consume vit yang dibekalkn oleh KK saje dengan penuh disiplin..hehe..

Akan tetapi, ramai jugak dikalangan kengkawan Sya yg consume Obimin nie.. At 1st Sya pon xleh nak cakap ape kan.. Hak dan kepercayaan masing2.. Tapi lepas dapat tau kesan Obimin nie terhadap tubuh badan.. Rase WAJIB  sharing kat semua preggy mommy...

Ok, jom tgk eksperimen yang dibuat oleh seorang agen Shaklee nie terhadap Vita Lea + Bco vs OBIMIN.. Apa yang jadi??

VITA LEA (MULTI-VITAMIN) VS OBIMIN
INI PULA SELEPAS 4JAM.. AIR DAH DIBUANG DAN LIHAT APA YANG TINGGAL DALAM BADAN IBU HAMIL?? VITA LEA SHAKLEE TERURAI SECARA KESELURUHANNYA MANAKALA OBIMIN BERKETUL2 MACAM BATU..

So, bagi Ibu2 hamil diluar sana.. nak ke dalam badan tu ada benda2 macam nie?? Bayangkan 9bulan dok consume Vitamin Sintetik.. Vitamin Sintetik nie umpama seperti Buah-buahan PLASTIK! Got It?? I'll explain later ok....

So, kenapa pilih yang SINTETIK kalau yang SEMULAJADI dah ada depan mata... MAHAL?? Boleh compare harga kita dengan harga pasaran.. Dari segi kuantiti pon sgt berbeza.. Sesungguhnya Shaklee lebih b anyak kebaikan dan menjimatkan.. 

Still xpercaya?? Get ur own Shaklee supplement and feel the difference....


Berminat untuk mendapatkan SUPPLEMENT SHAKLEE??

HARGA SUPER DUPER JIMAT MENANTI ANDA!!

Hubungi Sya,

Puan Sya 
SMS/Whatsapp 010-278 3044 / 019-7907970 
BBM Pin : 288F2692 
WeChat ID : aisyaimaan
Fanpage FB :Vitalicious
E-mail : khairunnisa.maknor@gmail.com
Share:

0 comments:

Post a Comment